کاهش قیمت گوشی های چهار برند مطرح

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود رغبت کافی برای خریدوتعویض گوشی که ناشی از کاهش قدرت خرید می باشد به بی رونقی بازار تلفن همراه کمک کرده است.بازار انواع گوشی های صاحب نام طی هفته ای که گذشت با تاثیر از کاهش مراجعه کنندگان برای خرید ، با افت نسبی قیمت روبرو شد.رکود بازار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، نبود رغبت کافی برای خریدوتعویض گوشی که ناشی از کاهش قدرت خرید می باشد به بی رونقی بازار تلفن همراه کمک کرده است.
بازار انواع گوشی های صاحب نام طی هفته ای که گذشت با تاثیر از کاهش مراجعه کنندگان برای خرید ، با افت نسبی قیمت روبرو شد.
رکود بازار که از اواخر سال گذشته شروع و تا کنون نیز ادامه داشته است بی روتقی را برای این بازار رقم زده است.
طی هفته ای که گذشت بیشترین کاهش قیمت مربوط به چهار برند نوکیا، سونی اریکسون ، سامسونگ و ال جی بوده است.
افزایش عرضه و نبود تقاضا برای گوشی های این چهار برند باعث شده است تا فروشندگان برای  فروش بهتر محصولاتشان قیمت آنها را تا سقف ۱۵ هزارتومان پایین بیاورند.
عرضه مدل های جدید توسط برندهای معتبر جهانی  نوکیا و سونی اریکسون از دلایلی دیگری است که سبب شده تا مدل های قدیمی تعدیل قیمت بیشتری داشته باشند.
بی رونقی بازار تلفن همراه در حالی بود که بازار گوشی های کارکرده و دست دوم طی هفته ای که گذشت  روزهای پررونقی را سپری کرد.
در هفته گذشته گوشی هایی که میانگین بهای آنها زیر ۲۰۰ هزار تومان بود در بازار تلفن همراه از فروش خوبی برخوردار شدند.
گوشی های ۱۶۶۱، ۳۱۱۰، ۱۶۵۰ ، ۱۲۰۹  ، ۱۲۰۲ ، ۱۲۰۳ ، ۱۲۰۸ که در  لیست گوشی های ارزان قیمت نوکیا قرار دارد در هفته ای که گذشت به عنوان گوشی های پرفروش هفته ای که گذشت معرفی شدند.
گوشی J132 سونی اریکسون و مدل های  C260 ، C270 ، E1125 و E1070 از برند سامسونگ نیز طی هفته ای که گذشت به عنوان گوشی های پرفروش معرفی شدند.
فروشندگان معتقدند با توجه به شرایط فعلی بازار تلفن همراه و کاهش تقاضا مشتریان احتمال کاهش قیمت انواع گوشی ها موجود در بازار تا سقف ۱۰ هزار تومان وجود دارد.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا