سهام بلوک مخابرات را نمی فروشیم

مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت شهریار مهستان درگفتگو با خبرنگار موج، درخصوص ورود سرمایه گذاران جدید در سهام بلوکی مخابرات، اظهارداشت: هنوز به جمع بندی خاصی با شرکت هایی که پیشنهاد مشارکت در سهام بلوکی مخابرات به آنها ارایه شده است، نرسیده ایم.وی با بیان این که “تا قبل از اتمام موعد مقرر در پرداخت ۲۰ …

مدرس خیابانی مدیرعامل شرکت شهریار مهستان درگفتگو با خبرنگار موج، درخصوص ورود سرمایه گذاران جدید در سهام بلوکی مخابرات، اظهارداشت: هنوز به جمع بندی خاصی با شرکت هایی که پیشنهاد مشارکت در سهام بلوکی مخابرات به آنها ارایه شده است، نرسیده ایم.
وی با بیان این که “تا قبل از اتمام موعد مقرر در پرداخت ۲۰ درصد ثمن نقدی این معامله، تکلیف ورود سرمایه گذاران جدید را مشخص خواهیم کرد”، تاکید کرد: در مشارکت سایر حقوقی ها در بلوک مخابرات تمهیداتی اندیشیده شده تا کنسرسیوم محوریت کار را داشته باشد.
محوریت از هم نپاشد
مدرس خیابانی با بیان این که “اجازه نخواهیم داد که سیستم های خرید این سهم ( بلوک مخابرات) منجر به از بین رفتن محور کنسرسیوم شود”، تصریح کرد: در این مشارکت سهام شرکت مخابرات را خرد نمی کنیم.
وی اضافه کرد: در واقع سهام برخی از شرکت های عضو کنسرسیوم مانند الکترونیک مبین، شهریار مهستان، توسعه اعتماد را واگذار خواهیم کرد.
وی ادامه داد: سرمایه گذاران جدید، سهم ۲۰ درصدی این شرکت ها را با همان شرایطی که سهامدار عمده خریداری کرده است، ازآن خود خواهند کرد.
سهم مدیریتی
مدیرعامل شرکت شهریار مهستان درعدم علاقمندی موجود به شرکت های پیشنهاد شده به خرید سهام شرکت های عضو کنسرسیوم به جای سهام مخابرات، عدم مطلوبیت سهام شرکت های اعضای کنسرسیوم را رد کرد.
وی به شرکت شهریار مهستان اشاره کرد که به عنوان یک spv به دنبال مالکیت سهام مخابرات بوده است.
وی گفت: شرکت شهریار مهستان به رغم اینکه اکنون فعالیتی ندارد، اما مالکیت سهام مخابرات را داراست.
وی در خصوص از دست دادن محوریت سهام مخابرات از سوی اعضای کنسرسیوم، به طرح این سوال پرداخت که اگر بنا بود محوریت سهام مخابرات را از دست دهیم، چرا سهام مخابرات را با قیمت ۳۴۰۹ ریال خریداری کردیم، می توانستیم این سهم را با قیمت ۱۷۰ تومانی موجود در بازار را خریداری کنیم.
مدرس خیابانی با تاکید بر این که “ما به دنبال حفظ مدیریت در سهام مخابرات هستیم”، گفت: مسلما برای سرمایه گذاران ابهاماتی مبنی بر خرید سهام شرکتی که صاحب سهام مخابرات است، وجود دارد.
پول های ارزان
مدرس خیابانی درخصوص علت علاقمندی کنسرسیوم به ورود سرمایه گذاران جدید به سهام بلوکی مخابرات گفت: بزرگترین سرمایه گذاران علاقمند به تحصیل پول های ارزان قیمت تر جهت سرمایه گذاری هستند.
تنها بانک ملت
وی درخصوص توافقات حاصله اظهارداشت: به استثنای بانک ملت هنوز با شرکت هایی که به آنها پیشنهاد ورود به سهام مخابرات شده است، به قطعیت نرسیده ایم.
وی درخصوص همکاری شرکت پیشگامان کویر یزد با کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین گفت: ما تمایل خود را نسبت به همکاری با آنها اعلام کردیم، اما هنوز جوابی از سوی آنها دریافت نکرده ایم.
وی با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با بانک های پارسیان و کارآفرین در ورود به سهام بلوکی مخابرات ایران، تصریح کرد: ممکن است که مذاکرات صورت گرفته منتج به عقد قرار داد نشده باشد و در این مرحله نتوانیم با هم به توافق برسیم، اما یقینا همین ارتباط در مراحل بعدی بابی می شود که راحت بتوان به نتیجه دست یافت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا