دل در بازار تقویت شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، بحران اقتصادی که از اواخر سال گذشته کل جهان را فرا گرفت بالاخره پس از سه فصل متوالی کاهش فروش در بازار رایانه نشانه هایی از بهبود دیده شده به طوری که به نظر می رسد بازار رایانه در آمریکا سرانجام به حالت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از تی جی دیلی، بحران اقتصادی که از اواخر سال گذشته کل جهان را فرا گرفت بالاخره پس از سه فصل متوالی کاهش فروش در بازار رایانه نشانه هایی از بهبود دیده شده به طوری که به نظر می رسد بازار رایانه در آمریکا سرانجام به حالت عادی بازگشته است.
در این کشور فروش رایانه ۳.۹ درصد رشد کرد و به ۱۷.۸ میلیون دستگاه رسید.دل در بازار آمریکا موقعیت خوبی به دست آورد اگر چه ۸.۹ درصد کاهش فروش داشت.
بر اساس گزارش گارتنر شرکت دل بیشتر بر روی سود متمرکز شده تا کسب سهم بیشتر از بازار.
فروش رایانه در کشورهای اروپا، خاورمیانه و آفریقا ۲۶ میلیون دستگاه گزارش شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۰.۱ درصد کاهش همراه بود.
اما فروش این کالا در بازار آسیا- اقیانوسیه ۱۶.۱ درصد رشد کرد و به ۲۵.۲ میلیون دستگاه رسید.در آمریکای لاتین هم ۶.۹ میلیون دستگاه رایانه به فروش رسید که نسبت به سال گذشته ۳.۹ درصد کاهش فروش نشان داد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا