ناکامی ماه عسل در کشف راز خواهران غریب

شب گذشته در دومین شب از ماه مبارك رمضان دومین برنامه “ماه عسل” مقابل دیدگان مخاطبان رفت. احسان علیخانی پس از احوالپرسی با مخاطبان و همراهان همیشگی اش، از تمام كسانی كه برنامه “ماه عسل” را با دقت تماشا كرده و اظهار نظر می كنند، تشكر و قدردانی كرد. پس از پخش تیتراژ ابتدایی طبق …

شب گذشته در دومین شب از ماه مبارك رمضان دومین برنامه “ماه عسل” مقابل دیدگان مخاطبان رفت.

احسان علیخانی پس از احوالپرسی با مخاطبان و همراهان همیشگی اش، از تمام كسانی كه برنامه “ماه عسل” را با دقت تماشا كرده و اظهار نظر می كنند، تشكر و قدردانی كرد.

پس از پخش تیتراژ ابتدایی طبق روال سالهای گذشته پشت صحنه ی از برنامه شب قبل پخش شد.

با بازشدن دكور “ماه عسل” هشت مهمان بر روی صندلی های انتهای دكور ماه عسل در انتظار آغاز برنامه بودند، افرادی كه خود مجری برنامه درباره علت حضور انها اذعان داشت كه ما در این برنامه تماشاگر صرف نداریم و این مهمانانی كه جدای از مهمانان اصلی در برنامه حضور پیدا می كنند تمام افرادی هستند كه به نوعی قصه مهمان اصلی را تكمیل می كنند و یا در قصه ی آنها حضور دارند.

قصه شب دوم ماه عسل با دو خواهر دوقلو شکل گرفت و قصه ی آنها از زمانی آغاز می شود كه این دوخواهر دوقلو به دنیا می آیند مادرشان كه یك فرزند پسر هم داشته بنا به شرایطی، یكی از این خواهران دوقلو را به خانواده ای كه بچه دار نمی شدند، می سپارد اما پس از هجده سال این دوخواهر همدیگر را پیدا می كنند. مادر اصلی و پدر و مادری كه یكی از این دوقلوها را بزرگ كرده بود در این برنامه حضور داشتند.

مهمان بعدی هم دختری بود كه خانواده ای او را از بهزیستی به فرزندی قبول كرده بودند اما او پس از متوجه شدن این موضوع، به دنبال خانواده اصلی اش گشته و آنها را درحالی یافت كه پدر و مادرش را ازدست داده بود اما خواهر و برادرانش را پیدا كرد و آنها هم در برنامه حضور داشتند.

اما نكته ی قابل توجه این بود كه این دختر سال گذشته از عوامل “ماه عسل” خواسته بود تا در پیدا كردن خانواده اش به او كمك كنند ولی گویا آنها در این امر ناتوان بودند و خود دختر پس از پیگیری های زیاد توانست خانواده اش را پیدا كند. احسان علیخانی هم با اشاره به این مطلب متذكر شد از انجا كه چند نفر از طریق برنامه ما همدیگر را پیدا كردند خیلی ها در این رابطه به ما مراجعه می كنند ولی باید عنوان كنم ما بضاعت آن را نداریم كه به همه ی این افراد كمكی كنیم.

در آخر با پخش صدای احسان خواجه امیری دفتر دوم ماه عسل ٩٤ بسته شد

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا