استفاده از گوشی تلفن همراه برای دانش آموزان فرانسه ممنوع می شود

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آندروایرد ویو” ،  درصورت تصویب طرح یاد شده استفاده از گوشی تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام متتی و همچنین مکالمه درکلاس درس در فرانسه بطور کل ممنوع و یا محدود می شود.گفته شده است طرح ممنوعیت یاد شده قراراست حتی در محوطه بیرون …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” آندروایرد ویو” ،  درصورت تصویب طرح یاد شده استفاده از گوشی تلفن همراه برای ارسال و دریافت پیام متتی و همچنین مکالمه درکلاس درس در فرانسه بطور کل ممنوع و یا محدود می شود.
گفته شده است طرح ممنوعیت یاد شده قراراست حتی در محوطه بیرون از کلاس درس ( در حیاط) نیز اعمال شود که این موضوع موجب بروز بعضی از اعتراضات درباره تصویب احتمالی این طرح شده است.
به گفته معترضان این بخش از طرح ممنوعیت ،  استفاده از گوشی تلفن همراه – مکامله و ارسال و دریافت متن – هنگام رانندگی برای رانندگان ممنوع است و دلیلی منطقی که همانا حفظ جان سرنشین خودرو و دیگران است ، این ممنوعیت را توجیح می کند ولی ممنوعیت استفاده از گوشی درحیاط مدرسه توجیه منطقی ندارد.
یکی از معترضین به این طرح می گوید:  چنانچه قراراست استفاده از گوشی تلفن همراه در مدارس ممنوع شود فقط کافی است سیستم  منفعل کننده گوشی را در مدارس نصب کنند که این اقدام نوعی اعمال محدودیت است و این  اقدامی ابلهانه به شمار می َآید.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا