۲۳ هزار نفر از سرویس پست ویژه استفاده کرده اند

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات، رضا فاضل اظهار داشت : شرکت پست به منظور مقابله با چالش های پیش رو، مبادرت به راه اندازی سرویس های نوین پستی نظیر “پست ویژه” کرده است.وی افزود: این سرویس نسبت به سایر سرویس های شبکه پستی سرعت بیشتری داشته و مردم می توانند …

به گزارش سازمان خبری موبنا به نقل از وزارت ارتباطات، رضا فاضل اظهار داشت : شرکت پست به منظور مقابله با چالش های پیش رو، مبادرت به راه اندازی سرویس های نوین پستی نظیر “پست ویژه” کرده است.
وی افزود: این سرویس نسبت به سایر سرویس های شبکه پستی سرعت بیشتری داشته و مردم می توانند با استفاده از این سرویس مرسولات خود را حداکثر تا ۱۰ صبح روز بعد به مقصد برسانند.
فاضل با بیان اینکه این سرویس از ۱۷ مهر ماه به صورت رسمی آغاز به کار کرده است، خاطر نشان کرد: سرویس پست ویژه در فاز اول از مراکز استان به مراکز استان و در تهران از تمامی دفاتر پستی به مراکز استان ها در سطح کشور اجرا می شود.
وی تصریح کرد: متقاضیان باید برای استفاده از این سرویس، مرسولات خود را حداکثر تا ساعت ۱۴ به مراکز پستی تحویل دهند.
این مقام مسوول درباره مزایای استفاده از این سرویس ادامه داد: به منظور حفظ کرامت مشتری در صورت تاخیر در تحویل بسته پستی، شرکت پست ضمن تحویل رایگان مرسوله، به میزان دو برابر هزینه پرداخت شده را به عنوان هزینه تاخیر پرداخت خواهد کرد. همچنین بیمه مرسولات به صورت اظهاری نیز برای این سرویس در نظر گرفته شده که با توجه به درخواست مشتری، مرسولات بیمه خواهند شد.
مدیر کل پست مستقیم و سرویس های نوین پستی گفت: متقاضیان می توانند به کمک شماره رسید خود و با مراجعه به سایت پست ویژه، به صورت آنلاین نسبت به رهگیری مرسولات خود اقدام کنند.
وی افزود: راه اندازی این سرویس تاثیر بسزایی در صرفه جویی در وقت و هزینه افراد و سازمان ها و کاهش ترافیک و جلوگیری از آلودگی هوا دارد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا