رشد ۱۱۳ درصدی پرداخت غیرحضوری تلفن ثابت از طریق ۱۸۱۸

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت مخابرات استان تهران،‌ مشترکان تلفن ثابت شهر تهران در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۶ میلیون و ۳۹۸ هزار مرتبه از طریق تماس با سیستم ۱۸۱۸ هزینه و ریزمکالمات خود را دریافت کرده اند.بیش از ۱۹۶ هزار مشترک از طریق این سیستم تنها با کارت …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از شرکت مخابرات استان تهران،‌ مشترکان تلفن ثابت شهر تهران در ۶ ماهه اول سال جاری ۱۶ میلیون و ۳۹۸ هزار مرتبه از طریق تماس با سیستم ۱۸۱۸ هزینه و ریزمکالمات خود را دریافت کرده اند.
بیش از ۱۹۶ هزار مشترک از طریق این سیستم تنها با کارت یکی از بانک‌های عضو شتاب قبض کارکرد تلفن خود را به صورت غیرحضوری پرداخت کردند.
این در حالیست که در مدت‌زمان مشابه سال گذشته تنها ۹۳ هزار نفر از طریق این سیستم صورتحساب کارکرد تلفن خود را پرداخت کرده بودند.
براساس همین گزارش اطلاعات پرداختی قبوض تلفن مشترکینی که از طریق ۱۸۱۸ بدهی خود را واریز کرد‌ه‌اند بصورت به روز (online)‌ به مراکز مخابرات اعلام می‌شود تا مرکز نسبت به وصل مجدد تلفن مشترکین در همان روز اقدام کنند.
در راستای سرویس دهی بهتر به مشترکین تلفن ثابت از این پس مراکز مخابرات در دو نوبت در ابتدا و انتهای روز کاری نسبت به وصل تلفن‌های بدهکار که دستور وصل آنها از طریق سیستم ۱۸۱۸ (billing)‌ اعلام می‌شود اقدام می‌کنند.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا