ایسرنت تاپ AspireRevo R3610-U9012 را عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ، این وسیله از نظر ظاهری  بسیار صیقلی است وبه رنگ آبی تیره و در اندازه یک کتاب معمولی طراحی و ساخته شده است. Acer AspireRevo R3610-U9012 Nettop دارای تراشه پردازشگر Intel Atom 330 Processor با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتس ، کارت گرافیک Integra NVIDIA …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ، این وسیله از نظر ظاهری  بسیار صیقلی است وبه رنگ آبی تیره و در اندازه یک کتاب معمولی طراحی و ساخته شده است.
 Acer AspireRevo R3610-U9012 Nettop دارای تراشه پردازشگر Intel Atom 330 Processor با فرکانس ۱.۶ گیگاهرتس ، کارت گرافیک Integra NVIDIA Ion ، حافظه DDR SDRAM با ظرفیت ۲ گیگابایت ، درایو سخت SATA HDD با ظرفیت ۱۶۰ گیگابایت ، کارت خوان multi-in-1 و پورت های میان افزار همچون HDMI, eSata و VGA است.
این وسیله قابلیت کار برای رفع نیازهای کامپیوترهای خانگی و لوازم مالتی مدیا از جمله بازیها را با اتصال به LCD یا تلویزیون ، دارد.وسیله یاد شده با قیمت ۳۲۹.۹۹ دلار دربازار آمریکا عرضه شده است.
شرکت تایوانی / چند  ملیتی ایسر/Acer در زمینه تولید  لوازم الکترونیکی فعالیت دارد و یکی از بزرگترین شرکت های دارای حق امتیاز عرضه و فروش کامپیوتر از طریق فروشگاههای زنجیره ای در چین و تایوان است.این شرکت سومین سازنده بزرگ کامپیوتر در جهان – پس از اچ پی/HP و “دل” /Dell – است .
این شرکت همچنین تولید کننده رایانه های سیار ( لپ تاپ) ، نمایشگر، لوازم جانبی رایانه ، کامپیوترهای جیبی / PDA ، تجهیزات سرور، حافظه و دیگر لوازم جانبی رایانه است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا