دفاتر خدمات بانکی پست بانک تا پایان سال جاری یکپارچه می شوند

“محمود هراتیان نژادی” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد سیستم یکپارچه بانکداری، اظهار داشت: مزیت نرم‌افزار یکپارچه، برخط(on line)بودن آن است و مشتریان بانک با افتتاح حساب در یک دفتر خدمات بانکی (باجه بانکی)پست بانک می توانند از هر نقطه ای از کشور به آن دسترسی داشته باشند.وی افزود: پست …

“محمود هراتیان نژادی” روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در مورد سیستم یکپارچه بانکداری، اظهار داشت: مزیت نرم‌افزار یکپارچه، برخط(on line)بودن آن است و مشتریان بانک با افتتاح حساب در یک دفتر خدمات بانکی (باجه بانکی)پست بانک می توانند از هر نقطه ای از کشور به آن دسترسی داشته باشند.
وی افزود: پست بانک، نرم افزار جامع بانکی را در استان گلستان بصورت آزمایشی اجرا کرده و هم اکنون در حال پیاده سازی این نرم افزار در استان لرستان است و تا پایان سال جاری این نرم افزار در سراسر کشور پیاده می شود.
هراتیان نژادی بااشاره به فعالیت بیش از ۱۰ هزار دفتر خدمات بانکی پست بانک در سراسر
کشور، گفت: انجام عملیات بانکی در بیش از ۱۰ هزار نقطه بصورت دستی امکان پذیر نیست ، به همین دلیل پست بانک زیرساخت های لازم برای توسعه بانکداری الکترونیکی را فراهم و اقدام به خرید نرم افزار جامع بانکی کرده است.
وی یکی دیگر از مزایای پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی را ایجاد ارتباط میان پست بانک و سایر بانک هایی که از نرم افزار مشابه استفاده می کنند، عنوان کرد و افزود: به این ترتیب از سال آینده پست بانک امکان ارتباط برخط (آنلاین) با بانک های سپه، تجارت و مسکن را نیز خواهد داشت.
هراتیان نژادی افزود: با پیاده سازی نرم افزار جامع بانکی می توانیم با تمام بانک‌هایی که رویه بانکداری متمرکز یا core banking را مورد استفاده قرار داده‌اند تبادل مشتری انجام دهیم.
عضو هیات مدیره پست بانک در مورد عرضه خدمات بانکداری الکترونیک در این بانک گفت: پست بانک هم اکنون امکان استفاده از تلفن همراه و اینترنت را در عرضه خدمات بانکی فراهم کرده است.
به گفته ی هراتیان نژادی، پست بانک دارای ۳۵۰ شعبه و بیش از ۱۰ هزار دفتر خدمات بانکی (که باجه بانکی محسوب می شوند) شهری و روستایی در کشور است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا