کولر مستر بیشترین جوایز کیس را از آن خود کرد

به گزارش موبنا، در این میان سایتها و لابراتوارهای معتبری  مانند  overclockersclub.com, tweaktown.com, lanoc.org و… در بررسی های خود از کیس های کولر مستر ، بالاترین  نشان ها و جوایز خود را به کیس های کولر مستر ارائه کرده اند، به طوریکه بالاترین تعداد جایزه در کیس های ساخته شده در دنیا متعلق به کولر …

به گزارش موبنا، در این میان سایتها و لابراتوارهای معتبری  مانند  overclockersclub.com, tweaktown.com, lanoc.org و… در بررسی های خود از کیس های کولر مستر ، بالاترین  نشان ها و جوایز خود را به کیس های کولر مستر ارائه کرده اند، به طوریکه بالاترین تعداد جایزه در کیس های ساخته شده در دنیا متعلق به کولر مستر است.
در نگاه کلی به کیس های کولر مستر و تعداد جوایز کسب شده، به ترتیب کیس های COSMOS 38 جایزه ، HAF 922 37 جایزه ، COSMOS 1000 31جایزه و HAF 932  با توجه به مدت زمان کوتاه تولید و عرضه، ۳۰ جایزه و بقیه کیسهای CM 690، Elite 310، CM 690 NVIDIA Editionجوایز متعددی را از آن خود کرده اند.
مرغوبیت و کیفیت مواد ساخت، طراحی زیبا و جذاب ، طراحی مدرن برای نصب آسان  انواع قطعات، بهترین حالت خنک کنندگی و انتقال جریان هوا در درون کیس و ایجاد محیطی ساکت با وجود فن های silent  و پدهای لرزه گیر و ضد نویز و.. از جمله دلایل کسب جوایز و برتری کیس های کولر مستر نسبت به سایر رقبا عنوان شده است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا