استقبال مشتریان از گوشی های ویندوز موبایل افزایش یافته است

“پیام دانش” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی و قابلیت سیستم عامل های ویندوز موبایل از جمله دلایل استقبال مشتریان از این گوشی ها است.وی افزود: اکثر گوشی هایی که به سیستم عامل ویندوز موبایل مجهز هستند دارای صفحه نمایش لمسی هستند و به همین دلیل نیز میزان تقاضا …

“پیام دانش” در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: طراحی و قابلیت سیستم عامل های ویندوز موبایل از جمله دلایل استقبال مشتریان از این گوشی ها است.
وی افزود: اکثر گوشی هایی که به سیستم عامل ویندوز موبایل مجهز هستند دارای صفحه نمایش لمسی هستند و به همین دلیل نیز میزان تقاضا برای این گوشی ها بالا رفته است.
وی ادامه داد: هم اکنون گوشی های اچ تی سی که به عنوان کامیپوترجیبی محسوب می شوند توانسته مورد خرید اکثر متقاضیان قرار گیرد.
یکی دیگر از فعالان بازار معتقد است به دلیل استمرار استقبال مشتریان از گوشی های لمسی و ویندوز موبایل، نوکیا ، سونی اریکسون ، سامسونگ و غیره نیز به تولید گوشی هایی با این نوع سیستم عامل پرداخته اند.
“بابک عزیززادگان” ادامه داد: بازار گوشی های اچ تی سی هم اکنون به دلیل افزایش تقاضا روزهای گرم و پررونقی را سپری می کند.
وی افزود: مدتی است که استقبال مشتریان به خصوص جوانان و نوجوانان از گوشی های صفحه نمایش لمسی دار و مجهز به سیستم عامل ویندوز افزایش چشمگیری یافته است.
۱۲۹/ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا