کاهش فروش ۲۰ درصدی نوکیا در تابستان

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، میزان فروش خالص نوکیا در سه ماهه سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۰ درصد کاهش، ۸/۹ میلیارد یورو گزارش شد. این شرکت اعلام کرد که نسبت به سه ماهه دوم سال باز هم یک درصد کاهش فروش داشته است.نوکیا همچنین …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از سافت پدیا، میزان فروش خالص نوکیا در سه ماهه سوم سال نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۲۰ درصد کاهش، ۸/۹ میلیارد یورو گزارش شد.
این شرکت اعلام کرد که نسبت به سه ماهه دوم سال باز هم یک درصد کاهش فروش داشته است.نوکیا همچنین زیان عملیاتی خود را ۴۲۶ میلیون یورو در این زمان اعلام کرد درحالی که سود عملیاتی این شرکت ۷۴۱ میلیون یورو گزارش شده و نسبت به سال قبل ۵۸ درصد کاهش یافته است.
بر اساس این گزارش نوکیا اعلام کرد در طول سه ماهه سوم سال ۵/۱۰۸ میلیون دستگاه گوشی فروخته که نسبت به سه ماهه سوم سال قبل ۸ درصد کاهش فروش داشته و نسبت به سه ماهه دوم سال با ۵ درصد افزایش همراه بوده است.
سهم بازار نوکیا برای سومین فصل سال جاری میلادی حدود ۳۸ درصد گزارش شده که نسبت به سه ماهه سوم سال ۲۰۰۸ و فصل دوم سال ۲۰۰۹ تغییر چندانی نداشت.
نوکیا همچنین میانگین قیمت فروش دستگاه های تلفن همراهش را ۶۲ یورو گزارش کرد.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا