فوجیتسو رایانه و تبلت جدید به بازار عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، رایانه جدید این شرکت با نام Fujitsu F-Series All-in-Ones و تبلت جدید با نام مدل Fujitsu MT/E50 معرفی شده اند.رایانه جدید فوجیتسو که بانام مدل TV-alike Fujitsu F-Series  هم شناخته می شود ،  دارای تراشه پردازشگر Core 2 Duo P8700 با فرکانس …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، رایانه جدید این شرکت با نام Fujitsu F-Series All-in-Ones و تبلت جدید با نام مدل Fujitsu MT/E50 معرفی شده اند.
رایانه جدید فوجیتسو که بانام مدل TV-alike Fujitsu F-Series  هم شناخته می شود ،  دارای تراشه پردازشگر Core 2 Duo P8700 با فرکانس ۲.۳۵ گیگاهرتس ، صفحه نمایش مالتی تاچ  ۲۰ اینچی با رزولوشن ۱۶۰۰ در ۹۰۰ پیکسلی و یا صفحه نمایش ۲۳ اینچی با پشتیبانی سیستم Full HD multitouch و رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی ظاهرا به بازار وارد می شود.
همچنین سری MT/E50 نوبت بوک  های فوجیستو نیز با صفحه نمایش ۱۲.۱ اینچی و  داشتن قابلیت های هر دو سیستم Wacom-  – تبدیل کننده اطلاعات آنالوگ به دیجیتال  با بااستفاده از قلم stylus – و پنل چند لمسی ( مالتی تاج) که با نوک انگشتان دست فعال میشوند ، می باشد.
MT/E50 دارای تراشه  پردازشگر اینتل CULV SU9400 Celeron ، حافظه RAM با ظرفیت ۲ گیگابایت  و درایو سخت با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است.
قیمت فروش و زمان عرضه این دووسیله فوجیتسو به بازار ، اعلام نشده است.
فوجیتسو شرکت ژاپنی تهیه کننده تجهیزات نیمه هادی،کامپیوترو سرویس های ارتباطی است که دفتر اصلی آن در توکیو می باشد.این شرکت دارای ۱۶۱هزار کارمند ۵۰۰نماینده است.
۱۳۱/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا