تلفن های همراه باعث رشد اقتصادی می شوند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، تحقیقاتی که توسط کارشناسان صورت گرفته نشان داده که چطور تلفن های همراه به تحریک تجارت در کشورهای در حال توسعه کمک می کند و زندگی روزانه و عادی روستاییان را که اغلب جمعیت فقیری دارند متحول می کند.بر اساس این گزارش هر ۱۰ درصد …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، تحقیقاتی که توسط کارشناسان صورت گرفته نشان داده که چطور تلفن های همراه به تحریک تجارت در کشورهای در حال توسعه کمک می کند و زندگی روزانه و عادی روستاییان را که اغلب جمعیت فقیری دارند متحول می کند.
بر اساس این گزارش هر ۱۰ درصد رشد در ضریب نفوذ تلفن همراه، موجب ۶/۰ درصد رشد در اقتصاد می شود این درحالی است که ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت باعث افزایش ۳/۱ درصد رشد اقتصادی می شود.
استفاده از تلفن های همراه و پیام فوری به ماهیگیران، کشاورزان و صنعتگران صنایع دستی امکان می دهد که با استفاده از این سرویس های ارتباطی و دستگاه های تلفن همراه با روش های موثر و کاراتر به بازاریابی و تبلیغات محصولاتشان بپردازند و مشتریان جدیدی برای این محصولات پیدا کنند.
در هند ماهیگیرانی که در دریا مشغول کار هستند می توانند سواحلی که بیشترین درخواست برای ماهی را دارند پیدا کنند و صیدشان را به آن مکان منتقل کنند.
۱۳۵/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا