یک شرکت نرم افزاری مورد اتهام قرار گرفت

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، شرکت EchoMetrix  چندی پیش یک سرویس ویژه گردآوری اطلاعات به نام پالس(Pulse) ارایه کرده بود که با استفاده از آن گزارشی مقدماتی از چت‌های کودکان تهیه می‌کرد.در شرایطی که سایر سرویس‌ها تنها گفت‌و گوهای عمومی ‌را ثبت و ضبط می‌کردند، این سرویس، گفت‌و گوهای خصوصی …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، شرکت EchoMetrix  چندی پیش یک سرویس ویژه گردآوری اطلاعات به نام پالس(Pulse) ارایه کرده بود که با استفاده از آن گزارشی مقدماتی از چت‌های کودکان تهیه می‌کرد.
در شرایطی که سایر سرویس‌ها تنها گفت‌و گوهای عمومی ‌را ثبت و ضبط می‌کردند، این سرویس، گفت‌و گوهای خصوصی کودکان را نیز می‌خواند. اطلاعات مربوط به پیام فوری، وبلاگ‌ها، شبکه‌های اجتماعی، فوروم و چت روم‌ها نیز توسط این نرم‌افزار گردآوری می‌شد.سپس اطلاعات جمع آوری شده از گفت وگوها درباره فیلم‌ها، موسیقی و بازی‌های ویدیویی به شرکت‌هایی که مایلند در این باره بدانند، فروخته می‌‌شود.
به این طریق این شرکت ها پیام‌های تبلیغاتی را آن طور که کودکان می‌خواهند تنظیم کرده، بازار را رونق می بخشند و از این فضا سود می برند. 
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا