لیست سیاه مشترکان مخابرات

به گزارش خبرنگار سرویس “فضای مجازی ” خبرگزاری فارس، جوان آنلاین نوشت؛ شرکت ارتباطات سیار چندین سال بود که به دنبال وصول طلب‌های خود از مشترکین تلفن همراه بود، اما بنا به دلایلی این موضوع پیگیری نمی‌شد.اما اکنون که شرکت مخابرات ایران به همراه شرکت‌های زیر مجموعه به بخش خصوصی واگذار شده این شرکت طی …

به گزارش خبرنگار سرویس “فضای مجازی ” خبرگزاری فارس، جوان آنلاین نوشت؛ شرکت ارتباطات سیار چندین سال بود که به دنبال وصول طلب‌های خود از مشترکین تلفن همراه بود، اما بنا به دلایلی این موضوع پیگیری نمی‌شد.
اما اکنون که شرکت مخابرات ایران به همراه شرکت‌های زیر مجموعه به بخش خصوصی واگذار شده این شرکت طی دو روز گذشته خطوط بدهکاران را قطع کرده است.
یک منبع آگاه باتایید این خبر گفت :تاکنون کسانی که مبلغ قبض تلفن همراهشان از ۳۰ هزار تومان بیشتر می شد نیز ابتدا از طریق پیامک اطلاع داده وپس از چند روز خط شان قطع میشد .اما اخیرا کسانی که بدهی ۲۰ هزار تومانی داشته اند نیز قطع شده است .
وی افزود: ارتباطات سیار کلیه بدهکاران را لیست کرده وکسانی که در گذشته موبایل خرید و فروش می کردند وهنوز خطوط به نام آنهاست نیز به دلیل بدهی صاحبان این خطوط جریمه شده و خطوطشان قطع شده است.  
توسعه ۴ مرکز مخابرات در تهران و کرج
فارس- عملیات کابل برگردان با هدف توسعه در مراکز مخابرات شهید یزدان پناه، امامت و شهید بهشتی در شهر تهران و شهید صدوقی در کرج از بیست و پنجم مهرماه آغاز می‌ شود.
به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با اجرای عملیات مذکور ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات شهید یزدانپناه با پیش شماره‌های ۴۴۸۰ الی ۴۴۸۷ در محدوده خیابانه‌های کورش، المهدی، جنت آباد شمالی، استاد شهریاری، و در مرکز مخابرات امامت با پیش شماره‌های ۷۷۴۰ الی ۷۷۴۳، ۷۷۴۶ الی ۷۷۴۸، ۷۷۹۸۰ الی ۷۷۹۸۶، ۷۷۱۶ در محدوده خیابانهای ۱۲.۳۵، ۱۲.۳۳ مهرآور، شهید افضلی و در مرکز مخابرات شهید بهشتی با پیش شماره‌های ۸۸۴۰ الی ۸۸۴۷ در محدوده خیابانهای همایی، فرهاد حسینی، استاد حسن بنا و در مرکز مخابرات شهید صدوقی (فردیس ۱) کرح با پیش شماره‌های ۶۵۰ الی ۶۵۵، ۶۵۷ الی ۶۵۹ در محدوده جاده ملارد، خیابان چهلم به مدت ۷۲ ساعت با اختلال همراه است.
براساس همین گزارش با اجرای عملیات برگردان ارتباط تلفنی مشترکین در مرکز مخابرات پیام‌نور ساعت ۶ صبح به مدت ۴ ساعت دچار اختلال می‌شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا