روزنامه یو اس ای تودی نرم افزار مسافرتی عرضه کرد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، اعلام عرضه این نرم افزار ، توسط معاون بخش موبایل استراتژی و عملیات شرکت ” جنرال دیجیتال” (Gannet Digital) اعلام شد.روزنامه یاد شده یک نشریه سراسری و تاثیر گذار در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید وخبر عرضه این نرم افزار …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” موبایل واک” ، اعلام عرضه این نرم افزار ، توسط معاون بخش موبایل استراتژی و عملیات شرکت ” جنرال دیجیتال” (Gannet Digital) اعلام شد.
روزنامه یاد شده یک نشریه سراسری و تاثیر گذار در ایالات متحده آمریکا به شمار می آید وخبر عرضه این نرم افزار مسافرتی برای آی فون توسط این روزنامه ، به نوعی تعجب برانگیز توصیف شده است.
ظاهرا این نرم افزار کاربردی مسافرتی روزنامه یو اس ای تودی با نام USA Today AutoPilot معرفی شده و اطلاعات گوناگون مسافرتی از جمله برنامه موسوم به TripIt integration ، وضعیت پروازها و دفترچه های راهنمای مسافران را دراختیار مسافران می گذارد.

روزنامه یو اس ای تودی نرم افزار مسافرتی عرضه کرد

این نرم افزار همچنین اطلاعات مربوط به نقشه روزانه پروازها ، مواردی که پروازها دچار اشکال هستند ، جزییات مربوط به خطوط هوایی ، هتل ها و شرکت های اجاره دهنده خودرو به مسافران را هم در اختیار کاربران می گذارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا