طرح جامع پست در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تدوین شد

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ،”عبدخضر کامرانی” روز دوشنبه افزود: تهیه طرح جامع توسعه پست کشور یکی از تکالیف برنامه پنجساله چهارم توسعه در زیر بخش پست است.وی افزود: راه اندازی و شکل گیری نهاد تنظیم مقررات پستی در چارچوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یکی …

به گزارش ایرنا ، به نقل از روابط عمومی وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات ،”عبدخضر کامرانی” روز دوشنبه افزود: تهیه طرح جامع توسعه پست کشور یکی از تکالیف برنامه پنجساله چهارم توسعه در زیر بخش پست است.
وی افزود: راه اندازی و شکل گیری نهاد تنظیم مقررات پستی در چارچوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی یکی دیگر از اقدامات مهم و اساسی انجام شده در راستای برنامه پنجساله چهارم توسعه است.
وی با بیان این مطلب که بر اساس برنامه پنجساله چهارم توسعه کشور ، شرکت پست می بایست بهنگام سازی، تقویت و توسعه بانک اطلاعات کد پستی را با همکاری دستگاه های اجرایی، عملیاتی می کرد، خاطر نشان کرد، با توجه به اطلاعات و آمار موجود ، این شاخص تاکنون حدود ۸۰ درصد عملیاتی شده است و به صورت مستمر ادامه خواهد داشت.
معاون ارتباطات و برنامه ریزی گفت: در حال حاضر شرکت پست حدود ۹۴ درصد تعهدات خود در بخش عرضه خدمات در دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مناطق روستایی را اجرایی کرده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته تا پایان سال به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.
وی ادامه داد: این در حالی است که با مشارکت بخش خصوصی اجرای این شاخص در دفاتر پیشخوان دولت در مناطق شهری شاهد تحقق بیش از ۲۰۰ درصدی بوده است.
کامرانی تصریح کرد، شرکت پست توانسته است ۹۵ درصد از تعهدات خود را در خصوص مطالعه راه اندازی خدمات نوین پستی در بخش پست ترکیبی عملیاتی کند.
وی تأکید کرد: “استقرار نظام کنترل کیفیت فعالیت و سنجش رضایت مشتری ” و “ساماندهی توزیع مرسولات پستی” و “ایجاد سیستم مدیریت ارتباط با مشتری” از دیگر اقدامهای مهم و اساسی زیر بخش پست در برنامه پنجساله چهارم توسعه است که زودتر از زمان تعیین شده به طور کامل عملیاتی شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا