معرفی گوشی های پرفروش سامسونگ در بازار

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی s3600 و F480 سامسونگ  که به ترتیب به بهای ۱۱۸ و ۲۷۱ هزار تومان به فروش می رسد توانست به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شود.صفحه نمایش TFT …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی s3600 و F480 سامسونگ  که به ترتیب به بهای ۱۱۸ و ۲۷۱ هزار تومان به فروش می رسد توانست به دلیل استقبال مشتریان از فروش بالایی برخوردار شود.
صفحه نمایش TFT ، حافظه داخلی ۳۰ مگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۳/۱ مگاپیکسلی از مشخصات فنی گوشی S3600 سامسونگ به شمار می آید.
 گوشی F480 سامسونگ که از حدود دو سال گذشته وارد بازار تلفن همراه شده است از امکاناتی نظیر صفحه نمایش TFT لمسی  دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا هشت گیگابایت بهره می برد.
گوشی S5233 که با قیمت ۱۸۲ هزار تومان در بازار تلفن همراه  به فروش می رسد توانست مورد استقبال اکثر مشتریان قرار گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی، حافظه داخلی ۵۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت microSDTransFlash تا ۱۶ گیگابایت از ویژگی های اصلی گوشی S5233 به شمار می آید.
گوشی s8300 ، s8003 و E251 از جمله دیگر مدل های ساسمونگ هستند که در بازار تلفن  همراه توانسته از فروش خوبی برخوردار شود.
این سه مدل فوق به ترتیب به بهای ۳۴۹ ، ۴۴۰و  87 هزار تومان در اختیار مشتریان قرار گیرد.
۱۲۹/ 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا