مجلس از توضیحات دولت درباره تاثیر تششعات آنتن ها قانع نشد

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری و اطلاع رسانی موبنا با بیان این مطلب تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته مشترکی از نمایندگان مجلس ، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات این موضوع را پیگیری کنند.دکتر حسینعلی شهریاری افزود: وزیر ارتباطات در این جلسه اعلام …

نایب رییس اول کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در گفت وگو با خبرنگار سازمان خبری و اطلاع رسانی موبنا با بیان این مطلب تصریح کرد: در این جلسه مقرر شد کمیته مشترکی از نمایندگان مجلس ، وزارت بهداشت و وزارت ارتباطات این موضوع را پیگیری کنند.
دکتر حسینعلی شهریاری افزود: وزیر ارتباطات در این جلسه اعلام کرد که میزان تشعشع آنتن های بی تی اس شبکه های تلفن همراه کشور در حد مجاز و استاندارد است و هیچ گونه خطری ساکنان اطراف این آنتن ها را تهدید نمی کند.
نایب رییس اول کمیسیون بهداشت ودرمان مجلس شورای اسلامی گفت : مسوولان وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی ، درباره نظرات وزیر ارتباطات در مورد بی خطربودن آنتن های تلفن همراه اعلام کردند که بدلیل عدم ارائه اطلاعات کافی ، آنان نمی توانند درباره میزان تاثیرات آنتن های تلفن همراه اظهار نظر کنند.
دکتر شهریاری درباره تاثیرات ارسال امواج ضد ماهواره ای هم گفت: در این جلسه وزیر ارتباطات از ارسال این امواج اظهار بی اطلاعی کرد و مسوولان وزارت بهداشت و درمان نیز گفتند که تاکنون در این زمینه هیچ گونه تحقیقی صورت نداده اند.
جلسه مشترک نمایندگان دولت و مجلس بدنبال انتشار مطالبی طی روزهای اخیر در برخی روزنامه ها و سایتهای خبری در خصوص تاثیرات منفی ارسال امواج ضد ماهواره یا پارازیت بر روی ساکنان مناطقی که این امواج در آن مناطق پخش می شود، برگزار شد.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا