فروش سه میلیونی کتابخوان های الکترونیکی تا پایان سال

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، فروش جهانی کتاب با روی کار آمدن کتابخوان های الکترونیکی با رکود مواجه شده این در حالی است که دستگاه های کتابخوان الکترونیکی با فرارسیدن زمان کریسمس و با کاهش قیمت از فروش فوق العاده ای برخوردار می شوند.بر اساس گزارش فورستر در طول سال …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از رویترز، فروش جهانی کتاب با روی کار آمدن کتابخوان های الکترونیکی با رکود مواجه شده این در حالی است که دستگاه های کتابخوان الکترونیکی با فرارسیدن زمان کریسمس و با کاهش قیمت از فروش فوق العاده ای برخوردار می شوند.
بر اساس گزارش فورستر در طول سال جاری فقط در آمریکا حدود ۳ میلیون دستگاه کتابخوان فروخته می شود و پیش بینی می شود سال آینده این میزان دوبرابر شود.
بر این اساس انتظار می رود این رقم تا پایان سال ۲۰۱۰ به ۱۰ میلیون دستگاه شامل تلفن های همراه و رایانه های رومیزی، افزایش یابد.
بر این اساس بسیاری از تولید کنندگان دستگاه های کتابخوان الکترونیکی اقدام به کاهش قیمت ها کرده اند که از آن جمله می توان به کیندل آمازون و کتابخوان سونی اشاره کرد که به لحاظ اندازه همانند کتاب های معمولی هستند و امکان اتصال به اینترنت را دارند.
بر این اساس بسیاری از ناشران آنلاین هم اقدام به عرضه سری جدیدی از کتاب ها برای دستگاه های الکترونیکی کرده اند که این متون قابلیت خوانده شدن بر روی دستگاه هایی چون آیفون اپل را نیز دارند.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا