افتتاح ۱۰ طرح پستی با حضور رئیس جمهور

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مسعود حسین‌آبادی – عضو هیات مدیره شرکت پست – با بیان این مطلب اظهار کرد: شش طرح مربوط به حوزه فن‌آوری اطلاعات، در راستای مدرن‌سازی پست اجرایی شده است که عصر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.وی افزود: دستگاه “سلف سرویس پستی” برای ارائه خدمات شبانه‌روزی به متقاضیان …

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) مسعود حسین‌آبادی – عضو هیات مدیره شرکت پست – با بیان این مطلب اظهار کرد: شش طرح مربوط به حوزه فن‌آوری اطلاعات، در راستای مدرن‌سازی پست اجرایی شده است که عصر امروز به بهره‌برداری می‌رسد.
وی افزود: دستگاه “سلف سرویس پستی” برای ارائه خدمات شبانه‌روزی به متقاضیان و همچنین تحویل هوشمند مرسولات به مردم به کمک دستگاه‌های PAD، از جمله پروژه‌هایی است که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
او با اشاره به دیگر پروژه‌هایی که در حوزه فن‌آوری اطلاعات اجرایی شده است، گفت: افتتاح سرویس GPS روی ناوگان پستی کشور به منظور رهگیری برخط (آنلاین) و همچنین بهره‌برداری از شبکه اینترانت پستی در ۷۰۷ نقطه جغرافیایی از دیگر پروژه‌هایی که عملیاتی شده است.
عضو هیات مدیره شرکت پست ادامه داد: ساختمان‌های تجزیه مبادلات پستی در استان‌های خراسان شمالی، جنوبی و سالن مبادله فرودگاه امام خمینی(ره)، شش مرکز آموزش علمی کاربردی پست در سطح کشور همچنین چاپخانه تمبر شرکت پست از دیگر پروژه‌هایی است که عصر امروز با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می رسد.
حسین‌آبادی با بیان این مطلب که دیدار همکاران پستی با رئیس جمهور به مناسبت روز جهانی پست برگزار شده است، تصریح کرد: به دلیل همزمانی روز جهانی کودک و همچنین روز جهانی پست، تمبرهای طراحی شده برای این منظور با حضور رئیس جمهور و وزیر ارتباطات به صورت همزمان رونمایی خواهد شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا