توشیبا هم به جمع ویندوز موبایلی ها پیوست

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، دو گوشی مجهز توشیبا که از سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ بهره می برند با نام های K01 و K02 در نمایشگاه CEATEC 09 ژاپن توسط این شرکت به نمایش گذاشته شد.گوشی K01 توشیبا از ویندوز موبایل ۵/۶ پشتیبانی می کند و …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از جی اس ام آرنا، دو گوشی مجهز توشیبا که از سیستم عامل ویندوز موبایل ۵/۶ بهره می برند با نام های K01 و K02 در نمایشگاه CEATEC 09 ژاپن توسط این شرکت به نمایش گذاشته شد.
گوشی K01 توشیبا از ویندوز موبایل ۵/۶ پشتیبانی می کند و به لحاظ ظاهری شبیه N900 نوکیا است. این گوشی به حالت کشویی باز می شود و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است.این گوشی ۱۵ میلی متر ضخامت دارد در حالی که ضخامت گوشی N900 ، ۱۸ میلی متر بود.صفحه نمایش K01 ، ۱/۴ اینچی خازنی WVGA است و از دوربین ۳ مگاپیکسلی پشتیبانی می کند.انتظار می رود گوشی K01 تا پیش از پایان سال ۲۰۰۹ روانه بازار تلفن همراه شود.
گوشی دیگر توشیبا K02 است که تاشو است و دارای صفحه کلید کامل QWERTY است که قابلیت جدا شدن از دستگاه را دارد.صفحه نمایش اصلی این گوشی ۵/۳ اینچی مقاومتی و لمسی است و دارای یک صفحه نمایش ثانویه نیز است.گوشی K02 هم از سیستم عامل ویندوز موبایل پشتیبانی می کند و پیش بینی می شود برای عرضه در ماه ژانویه ۲۰۱۰ در نظر گرفته شده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا