ادغام اتحادیه فروشندگان صوتی و تصویری و دستگاه های مخابراتی در کما

“ابرهیم درستی” رییس اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درخواست ادغام دو اتحادیه هم اکنون به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است. وی هدف از اجرای این امر را نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه دانست و ادامه داد: این ادغام به …

“ابرهیم درستی” رییس اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری در گفت و گو با خبرنگار سازمان خبری موبنا اظهار داشت: درخواست ادغام دو اتحادیه هم اکنون به مجمع امور صنفی ابلاغ شده است.
وی هدف از اجرای این امر را نظارت جامع تر بر بازار آشفته تلفن همراه دانست و ادامه داد: این ادغام به منظور ساماندهی یک اتحادیه برای این کالای ا رتباطی به منظور نفع کاربر صورت می گیرد.
درستی با اشاره به فعالیت اتحادیه دستگاه های صوتی و تصویری تصریح کرد: مجوز فروش گوشی تلفن همراه از سوی کمیسیون هیات عالی نظارت تنها به این اتحادیه داده شده است و اتحادیه های دیگر حق هیچ گونه فعالیتی در این زمینه ندارند.
از سوی دیگر عضو هیات مدیره و سخنگوی اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی و لوازم جانبی تهران تمامی اظهارات فوق را رد کرد و گفت: تا کنون هیچ گونه دستوری مبنی بر ادغام دو اتحادیه به اتحادیه دستگاه های مخابراتی و ارتباطی  اعلام نشده است.
“غلامحسین کریمی” خاطرنشان کرد: هر دو اتحادیه به صورت مجزا به فعالیت خود ادامه می دهند.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا