کارت خوان موبایلی جدید به بازار آمد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به  نقل از ” پرس” ،  شرکت ” کینگ استون”  Kingston Digital Inc.تا کنون انواع و اقسام وسایل کارت خوان برای بعنوان وسایل حافظه های قابل حمل و دستگاههای ثبت و ضبط ذخیره اطلاعات ارایه کرده است .کارت خوان موبایلی MobileLiteG2 card reader کینگ استون از بسیاری از کارت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به  نقل از ” پرس” ،  شرکت ” کینگ استون”  Kingston Digital Inc.تا کنون انواع و اقسام وسایل کارت خوان برای بعنوان وسایل حافظه های قابل حمل و دستگاههای ثبت و ضبط ذخیره اطلاعات ارایه کرده است .
کارت خوان موبایلی MobileLiteG2 card reader کینگ استون از بسیاری از کارت های حافظه پشتیبانی می کند و کاربران هم اکنون می توانند با استفاده از پشتیبانی کارت خوان جدید یاد شده از کارت خوان  memory sticks برای انتقال دیتا  و فایل از یک منبع در منبع دیگر بهره برداری کنند.
کارت خوان موبایلی جدید دارای روکش محافظ جمع شدنی که در دوسر آن قراردارند ، می باشد و هرسر ( یا هرطرف ) قابلیت ضبط و حفاظت  اطلاعات جداگانه را دارد.
این کارت خوان موبایلی با ظرفیت های مختلف ۴ گیگابایتی ( ۲۸.۵۰ دلار ) ،  8 گیگابایتی ( ۴۶ دلار) در کلاس ۴ SDHC عرضه می شود.
کارت خوان موبایلی MobileLiteG2 (FCR-MLG) نیز  با قیمت ۱۱ دلار قابل خریداری است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا