هدست بلوتوث خورشیدی جدید معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ، هدست بلوتوث یاد شده دارای سلول های خورشیدی است و از نورخورشید برای کار استفاده می کند .هدست بلوتوث یاد شده از جمله کالاهای تولید شده دوست محیط زیست است و کاربرمی تواند در مواقع لزوم باتری آنرا بااستفاده از نور خورشید …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” پرس ” ، هدست بلوتوث یاد شده دارای سلول های خورشیدی است و از نورخورشید برای کار استفاده می کند .
هدست بلوتوث یاد شده از جمله کالاهای تولید شده دوست محیط زیست است و کاربرمی تواند در مواقع لزوم باتری آنرا بااستفاده از نور خورشید شارژ کند.
این وسیله دارای طراحی جدید و زیبا، قابلیت حذف صداهای مزاحم محیط را دارد.شرکت آمریکایی i.Tech Dynamic  بلوتوث هدست جدید یا د شده را در بازار آمریکا عرضه می کند.
برد این وسیله دارای فن آوری بلوتوث باضافه A2DP (Advanced Audio Distribution Profile ) است که صدای با کیفیت بسیار بالا را دراختیار کاربر می گذارد.
هدست بلوتوث SolarVoice 908 قابلیت کار و همخوانی با وسایل دارای سیستم مولتی مدیا ، گوشی های هوشمند از جمله گوشی آی فون نسل سومی و نسل دوم گوشی های نسل دومی آی پاد تاچ با نرم افزار نسخه سوم یا از سایت ” یوتیوب” و دیگر وب سایت ها با بهره گیری از سیستم اتصال بی سیم WiFi را دارد.
این وسیله که در اندازه های ۲.۱۵ در ۰.۶۸ در ۰.۴۹  اینچ و باوزن  42 اونس طراحی و ساخته شده است  و برد آن نیز ۳۳ فوت است.
SolarVoice 908 همچنین دارای سیستم اتصال بی سیم بلوتوث نسخه ۲.۱ + EDR Class 2 ، پروفایل های بلوتوث گوشی  و هندز فری ، فن آوری Multipoint که قابلیت اتصال همزمان با دو گوشی تلفن همراه را فراهم می کند ، نشانگر شارژر، سیستم کنترل ولوم / انتقال مکالمه و دکمه رد مکالمه است.
قیمت خرده فروشی هدست بلوتوث یاد شده ۷۴.۹۹ دلاراعلام شده و از طریق سایت Skymall.com قابل خریداری است.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا