ایرکات موبایل به بازار تلفن‌همراه آمد

رضا حسین‌خانی مسئول غرفه جامعه مجازی ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» افزود: ایرکات موبایل یکی از جدیدترین خدمات سایت جامعه مجازی ایرانیان است که به صورت برنامه‌ای روی تلفن همراه نصب می‌شود و از طریق ارسال پیام کوتاه خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد.وی چک کردن صندوق پیام، ارسال پیام به کاربران …

رضا حسین‌خانی مسئول غرفه جامعه مجازی ایرانیان در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبری فارس «توانا» افزود: ایرکات موبایل یکی از جدیدترین خدمات سایت جامعه مجازی ایرانیان است که به صورت برنامه‌ای روی تلفن همراه نصب می‌شود و از طریق ارسال پیام کوتاه خدمات گوناگونی را ارائه می‌دهد.
وی چک کردن صندوق پیام، ارسال پیام به کاربران ایرکات، چک کردن دوستان آن‌لاین، اطلاع از تولد دوستان، دسترسی به بانک ایرکات، امکان خرید کارت شارژ سیم کارت‌های اعتباری، ارسال پیام کوتاه بین‌المللی و ارسال ایمیل را برخی از خدمات این نرم‌افزار تلفن همراه برشمرد.
حسین‌خانی اضافه کرد: ایرکات موبایل خدمتی نوین به کاربران ایرکات است که برای نخستین بار در ایران با استفاده از نرم‌افزار ایرکات موبایل، در هر زمان و مکان می‌توان علاوه بر مدیرت در پروفایل خود، از امکانات دیگری از جمله خرید کارت شارژ سیم کارت‌های اعتباری بهره‌مند شد.
وی ادامه داد: با استفاده از این نرم‌افزار تلفن همراه در هرساعتی از شبانه‌روز می‌توان با ارسال پیام کوتاه به ایرکات متصل شده و از امکانات متنوع آن بهره‌مند شد.
حسین‌خانی یادآورشد: جامعه مجازی ایرانیان از سال ۸۴ فعالیت خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۱۳ هزار کاربر شامل ۸۵ درصد در داخل و ۱۵ درصد در خارج از کشور دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا