از خود گذشتگی مایکروسافت در زمینه مرورگر

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، مایکروسافت روز چهارشنبه با دادن حق انتخاب مرورگر به کاربران اروپایی موافقت کرد.این غول نرم افزاری معمولا مرورگر اینترنت اکسپلورر را به عنوان مرورگر قراردادی برای سیستم عامل ویندوز ارایه می دهد اما هم اکنون موافقت کرد که به کاربران امکان دهد مرورگرهای دیگری …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از یاهو نیوز، مایکروسافت روز چهارشنبه با دادن حق انتخاب مرورگر به کاربران اروپایی موافقت کرد.
این غول نرم افزاری معمولا مرورگر اینترنت اکسپلورر را به عنوان مرورگر قراردادی برای سیستم عامل ویندوز ارایه می دهد اما هم اکنون موافقت کرد که به کاربران امکان دهد مرورگرهای دیگری چون کروم گوگل و فایرفاکس موزیلا  را بر روی دستگاه هایشان دانلود و نصب کنند.
مشاور کل مایکروسافت می گوید ما از فرصت هایی که گام بعدی را در پروسه پیشرفت و ارایه قابلیت های همکاری با قسمتها و بخش های دیگر کمک کند و با تعداد زیادی از محصولات ما سازگار باشد استقبال می کنیم.
بر این اساس کاربران می توانند مرورگر اینترنت اکسپلورر به شکل کامل از کار بیندازند اما به گفته مشاور کل مایکروسافت این اقدام لازم نیست.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا