اولین پاکت پی سی ایرانی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال عرضه شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این گوشی تلفن همراه توسط شرکت “ابرا تهران” عرضه شده و در بخش داوری نرم افزارهای موبایل این نمایشگاه نیز شرکت داده شده است .شرکت ابرا تهران مبنای فعالیت خود را، تولید محصولات مذهبی با توجه به نیاز جامعه و خانواده ها به مسائل دینی و فرهنگی و مشغله …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا این گوشی تلفن همراه توسط شرکت “ابرا تهران” عرضه شده و در بخش داوری نرم افزارهای موبایل این نمایشگاه نیز شرکت داده شده است .
شرکت ابرا تهران مبنای فعالیت خود را، تولید محصولات مذهبی با توجه به نیاز جامعه و خانواده ها به مسائل دینی و فرهنگی و مشغله عمومی مردم در دستیابی آسان به معارف قرآنی و اسلامی، گذاشته است. به همین دلیل پروژه “الذکر” را مبتنی بر مبنای فقه شیعه آغاز کرد و اولین نسخه قرآن دیجیتالی الذکر را تولید و در اختیار جامعه ایرانی قرار داد.
در حال حاضر شش محصول توسط این شرکت تولید می شود که الذکر ۱، الذکر ۲، موبایل طه و ادعیه حج از جمله این محصولات است.
موبایل اسلامی طاها نمونه کامل و جدید این تولیدات است که به ۸ کشور صادر و همچنین در بیشتر بخشهای خصوصی و ادارات دولتی ایران توزیع شده است.
موبایل طاها اولین موبایلی است که توسط ایران تولید و برای اولین بار به خارج از کشور صادر شد و در این راستا با توجه به اینکه دسترسی شرکت های بین المللی خریداران تلفن همراه به شرکتهای چینی ساده تر است، شرکت ابرا تهران با تاسیس شرکت “کامتک” در شهر شنرن در منطقه هایتک نانشان کشور چین شروع به معرفی محصول خود در بازار چین و هم در بازارهای بین المللی کرده است.
به گفته مسوولان این شرکت، در حال حاضر شرکتهایی از کشورهای شیلی، استرالیا، امریکا، انگلیس، هند و عربستان سعودی مذاکراتی جهت خرید با این شرکت داشته اند که در راستای مذاکرات ، نمونه تلفن همراه تی فون ۲ برای آنان ارسال شده است.
تلفن همراه تی فون ۲ برای کشورهای فوق با سیستم عامل ویندوز ۶.۵ و بدون برنامه اسلامی الذکر (بجز عربستان سعودی) تولید خواهد شد. برای کشور چین هم با زبان ماندارین (چینی) تولید خواهد شد.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا