” بینگ ” با صوت بر روی گوشی های سامسونگ می تازد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سرویس که “Tellme” نام دارد در گوشی های سامسونگ که از ویژگی Intrepid برخوردارند ارایه شده و از این امکان برخوردار است که گفتگو و صوت را به پیام متنی تبدیل کند.به گفته مدیر بخش جستجوگرهای مایکروسافت، هنگام استفاده از گوشی های هوشمند …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، این سرویس که “Tellme” نام دارد در گوشی های سامسونگ که از ویژگی Intrepid برخوردارند ارایه شده و از این امکان برخوردار است که گفتگو و صوت را به پیام متنی تبدیل کند.
به گفته مدیر بخش جستجوگرهای مایکروسافت، هنگام استفاده از گوشی های هوشمند برای جستجوی یک رستوان باید دست کم بیش از ۲۰ کلمه را بر روی دستگاه تایپ کرد و به این ترتیب وارد کردن پیام متنی می تواند خیلی وقتگیر باشد.
گوشی هایی که از ویژگی Intrepid برخوردارند کاربردی به نام Tellme در آنها موجود است که کاربران با فشار دادن بخش صوتی گوشی این کاربرد را فعال می کنند و به آنها اجازه می دهد بر روی گوشی چیزی را که می خواهند بگویند.کاربران فقط کلید صوت را بر روی گوشی فشار می دهند و شروع به صحبت می کنند.
گوگل سال گذشته کاربرد جستجوی صوتی را برای گوشی آیفون ارایه کرد و از آن زمان این ویژگی را برای گوشی ها بلک بری و نیز دستگاه های مجهز به اندرویید نیز ارایه داده است.
۱۳۵/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا