استقبال از همکاری با تعاونی پیشگامان کویر یزد

محمدرضا مدرس خیابانی در نامه خود آورده است: واگذاری سهام مخابرات گامی بلند به سوی اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور، نقطه عطفی در رویکرد مدیریت کلان کشور به سمت کاهش تصدیگری دولت و ایجاد فرصت برای بخش‏های دیگر اقتصادی است.وی در ادامه نامه خود آورده است: از نظر این کنسرسیوم، همه برنده خصوصی سازی مخابرات …

محمدرضا مدرس خیابانی در نامه خود آورده است: واگذاری سهام مخابرات گامی بلند به سوی اعتلا و شکوفایی اقتصادی کشور، نقطه عطفی در رویکرد مدیریت کلان کشور به سمت کاهش تصدیگری دولت و ایجاد فرصت برای بخش‏های دیگر اقتصادی است.
وی در ادامه نامه خود آورده است: از نظر این کنسرسیوم، همه برنده خصوصی سازی مخابرات هستند، مردم که دریافت کننده خدمات مخابرات می‏باشند و شایسته بیش از آنچه که در دسترس دارند هستند، کارکنان صدیق و خدوم مخابرات، سهامداران، صنعت “آی.سی.تی” کشور و در نهایت دولت که با رونق بیشتر این بخش درآمدهای بیشتری اخذ خواهد کرد.
مدرس خیابانی در این نامه تاکید کرده است که کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین در مسیر پیش روی خود آمادگی دارد از تمام ظرفیت‏های موجود در کشور به ویژه شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد که از بنگاه‏های به نام حوزه فناوری اطلاعات است، به هر شکل یاری جسته و حرکت به سوی قله‏های پیشرفت در عرصه ICT کشور را شتاب بخشد.
محمدرضا رضایی نژاد رییس هیات مدیره و قائم مقائم مدیرعامل شرکت تعاونی پیشگامان کویر یزد، ششم مهر ماه امسال در نامه‏ای به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین، پیروزی این کنسرسیوم در مزایده خرید ۵۰ درصد به اضافه یک سهم شرکت مخابرات ایران را تبریک گفته است.
وی در این نامه، خصوصی سازی شرکت مخابرات ایران را یکی از آرزوهای دیرینه بخش خصوصی، تعاونی و همچنین فعالان این عرصه اعم از اپراتورها و … دانسته است، چرا که با این تغییر، فصل نوینی در پیشرفت این مجموعه علمی و جهشی به سوی تسخیر حوزه‏های متنوع ارتباطی رقم خواهد خورد.
رضایی نژاد در این نامه از آمادگی شرکت تعاونی پیشگامان کویز یزد برای همکاری در بخش‏های مختلف و مرتبط با حوزه‏های ارتباطی و مخابراتی ایران خبر داده است.
۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا