تعداد کاربران تلفن همراه به ۴.۶ میلیارد نفر می رسد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” رویترز” ،  این افزایش بیشتر ناشی از افزایش کاربران یاد شده در کشورهای نوظهور دربازار تلفن همراه از جمله چین و هند است.این تعداد کاربر تلفن همراه در دنیا به این معنا است که از هر ۳ نفر دردنیا ، ۲ نفرشان از تلفن همراه استفاده …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از” رویترز” ،  این افزایش بیشتر ناشی از افزایش کاربران یاد شده در کشورهای نوظهور دربازار تلفن همراه از جمله چین و هند است.
این تعداد کاربر تلفن همراه در دنیا به این معنا است که از هر ۳ نفر دردنیا ، ۲ نفرشان از تلفن همراه استفاده می کنند.این آمار درحالی عنوان شده است که در کشورهای توسعه یافته از نظر اقتصادی ، بیشتر مردم بیش از یک تلفن همراه دارند.
تعداد مشترکان سرویس پهن باند موبایلی درسال ۲۰۰۹ میلادی به ۶۰۰ میلیون نفر و تعداد مشترکان پهن باند ثابت به ۵۰۰ نفر می رسد.
ITU در آمارارایه شده از تفاوت نرخ نفوذ مشترکان سرویس پهن باند موبایلی دربسیاری از کشورهای آفریقایی و دیگر کشورهای درحال توسعه خبرداد.
تعداد مشترکان سرویس پهن باند ثابت در آفریقا  یک مشترک درازای هر یکهزار نفر است درصورتیکه این نسبت در اروپا حدود ۲۰۰ مشترک در ازای هر یکهزار نفر می باشد.
نرخ سرویس های ارایه شده در زمینه ارتباطات بویژه در مورد سرویس های پهن باند در آفریقا بیشترین سطح را دارد.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا