خدمات پستی در ۲ هزار و ۵۳۶ واحد روستایی کشور ارائه می شود

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت پست ایران با ارائه عملکرد این شرکت در دولت نهم اعلام کرد: دستیابی به سرانه مرسوله پستی از میزان ۸ مرسوله در سال ۸۳ به ۱۴ مرسوله در سال ۸۷ نشان از رشد شاخص های توسعه در این بخش دارد.افزایش تعداد مرسوله پستی از میزان ۵۴۰ میلیون …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت پست ایران با ارائه عملکرد این شرکت در دولت نهم
اعلام کرد: دستیابی به سرانه مرسوله پستی از میزان ۸ مرسوله در سال ۸۳ به ۱۴ مرسوله در سال ۸۷ نشان از رشد شاخص های توسعه در این بخش دارد.
افزایش تعداد مرسوله پستی از میزان ۵۴۰ میلیون مرسوله در سال ۸۳ به ۱۰۰۴میلیون مرسوله در سال ۸۷ و بهبود پوشش مساحتی هر واحد پستی از میزان ۱۷۳ کیلومتر مربع در سال ۸۳ به ۱۰۲کیلومتر مربع در سال ۸۷ از دیگر عملکردهای این شرکت بوده است.
این در حالی است که در اهداف کلی برنامه چهارم توسعه کشور ، دستیابی به سرانه مرسولات پستی از میزان ۸ مرسوله به میزان ۷/۲۰مرسوله و افزایش تعداد مرسوله پستی از میزان ۵۴۰ میلیون مرسوله به میزان ۱۵۰۰میلیون مرسوله دیده شده است.
بهبود پوشش مساحتی هر واحد پستی از میزان ۱۷۳  کیلومتر مربع به میزان ۱۰۰ کیلومتر مربع و افزایش تعداد دفاتر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات شهری (ICT) به میزان حداقل دو هزار و ۵۰۰ واحد  و دفاترخدمات ارتباطات و فناوری اطلاعات روستایی به میزان حداقل ۱۰ هزار نقطه از دیگر موارد مندرج در برنامه چهارم توسعه است.
۱۲۸/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا