بازار گشوی های دست دوم بی رونق شد

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، مدتی است که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم تقاضا برای انواع گوشی های کارکرده در بازار دست فروشان کاهش یافته  است.“جواد اصغرزاده” یکی از فعالان بازار در این باره می گوید: طی سه ماه گذشته بازار این گوشی ها به دلیل افزایش استقبال روزهای …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا به نقل از فروشندگان، مدتی است که به دلیل کاهش قدرت خرید مردم تقاضا برای انواع گوشی های کارکرده در بازار دست فروشان کاهش یافته  است.
“جواد اصغرزاده” یکی از فعالان بازار در این باره می گوید: طی سه ماه گذشته بازار این گوشی ها به دلیل افزایش استقبال روزهای گرمی را سپری می کرد اما این در حالی است که از اوایل هفته جاری با افت تقاضا روبرو شده است.
وی افزود: در همین حال در پی افزایش عرضه انواع گوشی های ارزان قیمت جدید در میانگین زیر ۱۰۰ هزار تومان، تقاضا برای گوشی های کارکرده و دست دوم نیز کاهش یافته است.
اصغرزاده خاطرنشان کرد: مدتی بود که بازار تلفن همراه به دلیل افزایش تقاضا روزهای گرمی را سپری می کرد. اما این در حالی است که هم اکنون به دلیل افت
تقاضا ، بازار این کالای ارتباطی بی رونق سپری می شود.
به گفته این فعال بازار، عدم اطمینان از سالم بودن انواع قطعات گوشی کارکرده که شامل باتری، شارژر و آنتن دهی است از سوی متقاضیان از دلایل اصلی بی‌رونقی بازار این نوع گوشی‌ها محسوب می‌شود.
خرید و فروش گوشی‌های کارکرده دردسر بیشتری برای فروشندگان دارد. اما سود بیشتری هم دارد.
در گذشته اکثر گوشی بازهای تهران، گوشی‌های خود را بیش از یک سال نگه نمی‌داشتند و با فروش آنها گوشی‌های جدیدتری می‌خریدند که این امر موجب رونق بازار گوشی‌های کارکرده یا به اصطلاح گوشی‌های دست دوم شده بود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا