تلفن همراه مچی جدید به بازار می آید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، این تلفن همراه جدید طوری طراحی و ساخته شده است که مورد استقبال دوستداران تلفن های همراه مچی قرارخواهد گرفت.پییشتر نیز نمونه های مشابه این گونه تلفن های همراه مچی توسط دیگر شرکت های تولیدی عرضه شده که از جمله آنها می …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ، این تلفن همراه جدید طوری طراحی و ساخته شده است که مورد استقبال دوستداران تلفن های همراه مچی قرارخواهد گرفت.
پییشتر نیز نمونه های مشابه این گونه تلفن های همراه مچی توسط دیگر شرکت های تولیدی عرضه شده که از جمله آنها می توان از مدل LG GD910 نام برد.
تلفن همراه مچی جدید توسط شرکت Kempler & Strauss طراحی و ساخته شده است.
شرکت سازنده مدعی است این تلفن همراه مچی کوچکترین وسیله درنوع خودش در جهان است که دارایی قابلیت های کامل و پشتیبانی شبکه اتصال ۴ باندی GSM است.
W PhoneWatch دارای کلیه قابلیت های یک گوشی تلفن همراه دارای صفحه لمسی است .
تلفن همراه مچی یادشده دارای صفحه نمایش لمسی ۱.۵ اینچی ، دوربین با قابلیت های ویدویی ، قابلیت پخش موسیقی ، قابلیت استفاده از کارت حافظه جانبی microSD برای افزایش ظرفیت حافظه تا ۴ گیگابایت مناسب برای ثبت وضبط فایل های موسیقایی ، تصاویر ویدیویی ، عکس ، ضبط صوت ، قابلیت اتصال بی سیم بلوتوث ، قابلیت Communicator برای استفاده از قابلیت های این تلفن همراه از فاصله ۱۶ فوتی ( حدود ۵ متر) از جمله دریافت مکالمه های تلفنی و گوش دادن به فایل های MP3 است.
تلفن همراه مچی W PhoneWatch با وزن ۴۸ گرم ، دارای میکروفن با قابلیت حذف صداهای مزاحم است.
قیمت فروش این تلفن همراه ۱۹۹ دلار اعلام شده ولی تاریخ عرضه آن به بازار منتشر نشده است.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا