نرم افزار جدید تشخیص چهره معرفی شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  این نرم افزار جدید موبایلی با نام FotoNation FaceRecognition Software معرفی شده است.نرم افزارموبایلی  یاد شده امکان تشخیص و تعیین چهره های انسان را در وسایلی که دارای دوربین سرخود هستند ، فراهم می کند.فن آوری نرم افزار FotoNation FaceRecognition Software قابلیت …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اینتو موبایل” ،  این نرم افزار جدید موبایلی با نام FotoNation FaceRecognition Software معرفی شده است.
نرم افزارموبایلی  یاد شده امکان تشخیص و تعیین چهره های انسان را در وسایلی که دارای دوربین سرخود هستند ، فراهم می کند.
فن آوری نرم افزار FotoNation FaceRecognition Software قابلیت همخوانی با بیشتر پلتفرم ها از جمله COACH و ARM را هم دارد.
معاون اجرایی  بخش شرکت Imaging & Optics شرکت Tessera گفت ،  ما درصدد افزایش علاقه مندی کاربران  در بخش مربوطه به تشخیص صورت به دلیل  همه جانبه و در همه جا بودن دوربین هستیم . استفاده ازاین سیستم منافع چندگانه دارد که مربوط به کسب  آگاهی از هویت افرادی که تصاویرشان با دوربین ثبت شده ، می باشد.
بااستفاده از نرم افزار FotoNation FaceRecognition  گوشی دارای دوربین می تواند بصورت خودکار اطلاعات مربوط به یک عکس از یک کاربر مشخص را پیدا کند و آن عکس را ازطریق رایانامه ( ایمیل) مستقیما برای یک دوست ارسال کرده و یا آنرا روی سایت یک شبکه اجتماعی آپلود کند.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا