نرم افزار Wii Fit Plus عرضه شد

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  نسخه اصلی و قبلی این نرم افزار به ندرت و سختی در فروشگا های عرضه کننده موجود است .احتمال می رود این نرم افزار جدید به یکی از شناخته ترین نرم افزارهای موبایلی بویژه در فصل تعطیلات سال نو مسیحی میلادی تبدیل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” اسلش گیر” ،  نسخه اصلی و قبلی این نرم افزار به ندرت و سختی در فروشگا های عرضه کننده موجود است .
احتمال می رود این نرم افزار جدید به یکی از شناخته ترین نرم افزارهای موبایلی بویژه در فصل تعطیلات سال نو مسیحی میلادی تبدیل شود.
شرکت ” نینتندو” / Nintendo نرم افزار یاد شده را با ۲ فرمت متفاوت ارایه می کند . یکی از این فرمت ها با تعادل یا موازنه بین برد  و نرم افزار  و فرمت دیگری فقط با یک نرم افزاراست.
فرمت دومی فقط برای  برای کاربرانی که نسخه اصلی Wii Fit را خریده باشند ، عرضه می شود.
نرم افزار یاد شده دارای ۲۰ فعالیت و قابلیت جدید از جمله skateboarding و Segway است و کاربر می تواند از ۵ دقیقه تا یک ساعت از آنها استفاده کند.
نرم افزار های Wii Fit Plus و Balance Board combo با قیمت ۹۹.۹۹ دلار و نسخه دیگر آن (  software ) با قیمت پیشنهادی خرده فروشی ۱۹.۹۹ دلار فروخته می شود.
بنابراعلام Nintendo ، نرم افزار اصلی Wii Fit از زمان عرضه آن در ماه می ( اردیبهشت )  سال ۲۰۰۸ میلادی ، حدود ۸ میلیون نسخه فروش داشت.
۱۹/۱۳۱

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا