مخابرات تهران ۱۱۵میلیارد تومان به مخابرات ایران بدهکار است

به گزارش سازمان خبری موبنا در گزارشی که از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی تهیه و توسط بورس منتشر شده، این بدهی مربوط مطالبات کارکنان، انتقال هزینه، صورتحساب تلفن، ترافیک مخابراتی میان تالیا ، اپراتور دوم و انتقال کالا است.ارزش پروانه فعالیت شرکت مخابرات استان تهران نیز ۱۱۳ هزار و ۶۴۶ میلیون …

به گزارش سازمان خبری موبنا در گزارشی که از سوی حسابرس مستقل و بازرس قانونی سازمان حسابرسی تهیه و توسط بورس منتشر شده، این بدهی مربوط مطالبات کارکنان، انتقال هزینه، صورتحساب تلفن، ترافیک مخابراتی میان تالیا ، اپراتور دوم و انتقال کالا است.
ارزش پروانه فعالیت شرکت مخابرات استان تهران نیز ۱۱۳ هزار و ۶۴۶ میلیون ریال است که توسط شرکت مخابرات ایران به این شرکت ابلاغ شده و باید به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی پرداخت و در ۱۵ سال مستهلک  شود.
شرکت مخابرات استان تهران بابت هشت درصد حق السهم درآمد تلفن ثابت متعلق به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هزینه‌ای را برای سال ۸۷ پرداخت نکرده و سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی نیز این موضوع را تایید کرده است.
البته علاوه بر شرکت مخابرات استان تهران، در صورت‌های مالی حسابرسی شده شرکت مخابرات استان کهکیلویه و بویراحمد نیز آمده که این شرکت هنوز حق السهم هشت درصدی درآمد تلفن ثابت را به سازمان تنظیم مقررات پرداخت نکرده است.
۱۱۷

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا