با تلفن همراه رستوران پیدا کنید

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، در حال پیاده روی در خیابان هستید و به دنبال مکان مناسبی برای صرف غذا می گردید، تلفن همراه به شما کمک می کند از دوربین تلفن همراه به عنوان مکان یاب استفاده می کنید و بر روی صفحه نمایش مکان مناسبی را برای غذا …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از آسوشیتدپرس، در حال پیاده روی در خیابان هستید و به دنبال مکان مناسبی برای صرف غذا می گردید، تلفن همراه به شما کمک می کند از دوربین تلفن همراه به عنوان مکان یاب استفاده می کنید و بر روی صفحه نمایش مکان مناسبی را برای غذا خوردن پیدا کنید.
اگر کاربران به دنبال رستوران می گردند با استفاده از نرم افزار “augmented reality” بخش هایی که مربوط به رستوران و بار است درخشان تر و پررنگ تر به نمایش در می آیند.
با کلیک بر روی بخش رستوران می توانند به اطلاعات مربوط به قیمت و مکان رستوران دست پیدا کنند.
برنامه “augmented reality” با استفاده از سرویس GPS و قطب نما کار می کند و از شبکه های بی سیم پرسرعت بر اساس محتواهای مبتنی بر وب استفاده می کند.
به این ترتیب کاربران می توانند محوطه ای را که در حال پیاده روی هستند ، تصاویر افرادی را که در حال عبور و گردش داخل پارک هستند ببینند یا نزدیک ترین ایستگاه اتوبوس یا هتل را پیدا کنند.
این کاربرد با آیفون و گوشی های مجهز به سیستم عامل اندرویید گوگل سازگار است.
بر اساس این گزارش اپل به تازگی با گوگل برای ارایه این کاربرد همکاری کرده است.
همانطور که تلفن های همراه هوشمندتر می شود، از سیستم موقعیت یاب جهانی بهره می برند و شبکه های بی سیم پیشرفت می کنند زمان بیشتری صرف ارتقای دنیای مجازی و جمع آوری اطلاعات از اینترنت درباره مواردی همچون خوردن تا بازی های ویدیویی صرف می شود.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا