معرفی گوشی های پرفروش سونی اریکسون در بازار تلفن همراه

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این  گوشی  باعث شده بیشتر  متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.گوشی W902 سونی اریکسون با قیمت  ۲۴۰ هزارتومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در صدر لیست گوشی های پرفروش این برند جای گیرد.صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این  گوشی  باعث شده بیشتر  متقاضیان ترجیح به خرید آن داشته باشند.
گوشی W902 سونی اریکسون با قیمت  ۲۴۰ هزارتومان توانسته مورد تقاضای عموم مشتریان قرار گیرد و در صدر لیست گوشی های پرفروش این برند جای گیرد.
صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت از ویژگی های صلی مدل فوق به شمار می آید.
دو مدل G900 و W350 نیز با قیمت فروش ۱۹۰ و ۹۰ هزار تومان توانسته در لیست پرفروش ترین های این برند جای گیرد.
صفحه نمایش لمسی TFT ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی توسط مموری کارت از امکانات گوشی G900 و دوربین عکاسی ۳/۱ مگاپیکسلی و حافظه داخلی ۱۴ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارتMemory Stick Micro M2 تا چهار گیگابایت از امکانات گوشی W350 سونی اریکسون به شمار می آید.
در همین حال گوشی W980 سونی اریکسو ن که از چندی پیش در لیست گوشی های خوش فروش قرار گرفته  مورد استقبال بیشتر مشتریان قرار دارد.
این گوشی که به بهای ۲۱۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود، دارای حافظه داخلی هشت گیگابایتی، دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و صفحه نمایش TFT است.
W380 از دیگر مدل های این برند است که توانسته با بهای فروش ۹۵ هزار تومان مورد استقبال مشتریان قرار گیرد و در لیست گوشی های پرفروش قرار گیرد.
۱۲۹/۱۵

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا