وزیر ارتباطات به سوییس رفت

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: ملاقات با مسوولان اتحادیه جهانی مخابرات و سایر مقام های کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه از جمله برنامه های رضا تقی پور است.چهار روز حضور هیات ایرانی در ژنو، تقی پور از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید و در …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: ملاقات با مسوولان اتحادیه جهانی مخابرات و سایر مقام های کشورهای شرکت کننده در این نمایشگاه از جمله برنامه های رضا تقی پور است.
چهار روز حضور هیات ایرانی در ژنو، تقی پور از غرفه ایران در این نمایشگاه بازدید و در نشست جانبی نمایشگاه سخنرانی خواهد کرد.
نمایشگاه جهانی تله کام، هر چهار سال یک بار توسط اتحادیه جهانی مخابرات برگزار و از مهمترین وقایع حوزه ICT در سطح بین المللی محسوب می شود.
تجربیات برگزاری این نمایشگاه در سال های گذشته نشان داد حضور در نمایشگاه و نشست های جانبی آن، یک موقعیت منحصر به فرد برای آشنایی مدیران صنعت ارتباطات در بخش دولتی و خصوصی است و می تواند موجب ارتقاء سطح علمی، تجربیات مرتبط و سیاست گذاری های آینده در این حوزه شود.
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا