بازار تلویزیون های ال سی دی همچنان آرام است

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است میزان عرضه و تقاضا در بازار دیجیتال تهران برای خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برابر شده است و شاهد ثبات قیمت انواع این کالاها در بازار هستیم.یکی از فروشندگان تلویزیون های ال سی دی پاناسونیک در این رابطه گفت: در ماه های اخیر با استمرار …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، مدتی است میزان عرضه و تقاضا در بازار دیجیتال تهران برای خریدوفروش انواع تلویزیون های ال سی دی برابر شده است و شاهد ثبات قیمت انواع این کالاها در بازار هستیم.
یکی از فروشندگان تلویزیون های ال سی دی پاناسونیک در این رابطه گفت: در ماه های اخیر با استمرار رکود طولانی و کاهش قیمت جهانی، بهای تمامی تلویزیون های موجود در بازار کاهش یافت.اما اکنون تلویزیون های ال سی دی بدون نوسان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.
“حمید اکبری” افزود: با توجه به شرایط فعلی، قیمت ها در بازار متعادل شده و می توان گفت قیمت ها به کف رسیده و بهترین زمان خرید کالاهای صوتی و تصویری است.
“علی مرادپور” یکی از فروشندگان تلویزیون های ال سی دی سامسونگ معتقد است: از اوایل مهرماه تا کنون تغییر قیمتی در این تلویزیون ها ایجاد نشده است.
وی ادامه داد: البته این ثبات قیمت تنها مربوط به برند سامسونگ نیست و شامل تمامی برندها از جمله سونی، پاناسونیک ، ال جی و غیره می شود.
رییس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی و تصویری هم با آرام خواندن بازار تلویزیون های ال سی دی گفت: افزایش گسترده عرضه ال سی دی های قاچاق از مبادی مرزی مریوان، کردستان و بانه باعث شده مشتریان رغبت چندانی به خرید این کالا با گارانتی اصلی نداشته باشند.
درستی افزود: در صورتی می توان به مبارزه با قاچاق این کالا پرداخت که مبارزه و جلوگیری شدیدی با قاچاقچیان این کالا  توسط وزارت بازرگانی و ستاد مبارزه با قاچاق کالا در سطح مرزهای کشور صورت گیرد.
وی ادامه داد: برای کاهش میزان قاچاق تعرفه ال سی دی تعرفه واردات این محصول باید کاهش یابد تا شرکت های واردکننده قانونی بتوانند با قاچاقچیان به رقابت بپردازند.
۱۲۹/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا