شرکت ارتباطات زیرساخت در تلکوم ۲۰۰۹ ژنو

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: این شرکت با داشتن یک غرفه به مساحت سی متر مربع  در نمایشگاه جهانی مخابرات امسال که در روزهای پنجم تا نهم اکتبر ( سیزدهم تا هفدهم مهر ) در شهر ژنو سوییس برگزار می شود، حضور فعال خواهد داشت. حامد رضا اسماعیلی …

به گزارش سازمان خبری موبنا روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرد: این شرکت با داشتن یک غرفه به مساحت سی متر مربع  در نمایشگاه جهانی مخابرات امسال که در روزهای پنجم تا نهم اکتبر ( سیزدهم تا هفدهم مهر ) در شهر ژنو سوییس برگزار می شود، حضور فعال خواهد داشت.
حامد رضا اسماعیلی رییس روابط عمومی شرکت ارتباطات زیرساخت دراین باره گفت: شرکت ارتباطات زیرساخت به عنوان یکی از مجموعه های زیرنظر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در کنار شرکت های مخابرات ایران ، تنظیم مقررات و سازمان فضایی ، در این نمایشگاه شرکت می کند .
وی به عنوان نماینده اجرایی شرکت ارتباطات زیرساخت در این رویداد جهانی اضافه کرد : در کنار ۶۹۴ شرکت مخابراتی حاضر در این نمایشگاه، معرفی  ظرفیتهای موجود زیرساختی مخابرات کشورمان ، در منطقه خاورمیانه به عنوان هاب منطقه ای به عرصه جهانی ، مهمترین هدف شرکت در این نمایشگاه است.
وی ابراز امیدواری کرد حضور فعال دستگاه مخابراتی ایران در رویدادهای معتبر جهانی همچون تلکوم ۲۰۰۹ علاوه بر افزودن به تجربیات شرکت کنندگان از جمله شرکت ارتباطات زیرساخت ، در نهایت موجب ارتقاء جایگاه زیرساخت مخابراتی کشور شود .
این نمایشگاه در مساحت ۴۱ هزار و ۲۰۰ متر مربعی و با حضور ۳۷ کشور جهان برگزار می شود .
۱۲۸/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا