Kindle DX آمازون برای دانشجویان مناسب نیست

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، دستگاه Kindle DX آمازون با یک سری مشکلات و نداشتن قابلیت ها روبه رو است که از آن جمله می توان ابزار ضعیف برای یادداشت برداری و نت نویسی و عملکرد آهسته اشاره کرد.بر اساس گزارش Daily Princetonian ، یکی از دانشگاه های …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از پی سی ورد، دستگاه Kindle DX آمازون با یک سری مشکلات و نداشتن قابلیت ها روبه رو است که از آن جمله می توان ابزار ضعیف برای یادداشت برداری و نت نویسی و عملکرد آهسته اشاره کرد.
بر اساس گزارش Daily Princetonian ، یکی از دانشگاه های آمریکا در ماه مه (اردیبهشت ماه) به عنوان یک برنامه پایلوت اقدام به ارایه ۵۰ دستگاه از کتابخوان های Kindle DX به دانشجویان به شکل رایگان کرد اما پس از دو هفته اکثر دانشجویان عدم رضایت و ناخشنودی خود را از این دستگاه ها اعلام کردند.
البته دستگاه کتابخوان Kindle DX آمازون امتیازاتی هم دارد که از آن جمله می توان به وزن بسیار سبک و بهتر از دستگاه ها و کتب بزرگ و سنگین اشاره کرد.
همچنین صفحه نمایش دستگاه طوری طراحی شده که خواندن متون به راحتی امکان پذیر است.
اما صفحات حاشیه نویسی و یادداشت نویسی با مشکلاتی روبه رو است، عملکردهای این دستگاه نیز بسیار آهسته و کند است و امکان نوشتن یادداشت ها به سختی صورت می گیرد.
بر این اساس بسیاری از افراد معتقدند که این دستگاه برای دانش آموزان دوره دبستان مناسب تر است.
اما پیش بینی می شود نسل بعدی دستگاه های کتابخوان کیندل از این مشکلات فارغ شده باشند و ابزار مناسبی برای یادداشت برداری و استفاده از آن به عنوان کتاب های دانشگاهی میسر  باشد.
۱۳۵/۱۹

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا