ایجاد تحول ساختاری و مدیریتی در شرکت مخابرات ایران

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، محمدرضا مدرس خیابانی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت : ایجاد تحول ساختاری و مدیریتی با استفاده از تجارب اپراتورهای بزرگ بین المللی و مشاوران داخلی ، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های پروانه شرکت مخابرات ایران در توسعه خدمات پایه و ارزش افزوده مخابراتی ، …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا ، محمدرضا مدرس خیابانی صبح امروز در یک نشست خبری اظهار داشت : ایجاد تحول ساختاری و مدیریتی با استفاده از تجارب اپراتورهای بزرگ بین المللی و مشاوران داخلی ، همچنین استفاده حداکثری از ظرفیت های پروانه شرکت مخابرات ایران در توسعه خدمات پایه و ارزش افزوده مخابراتی ، از جمله سیاست ها و خط مشی های کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین خواهد بود.
وی حمایت از سهامداران خرد مخابرات از طریق تثبیت قیمت سهام در بازار و افزایش درآمد و سود سالیانه قابل توزیع را از دیگر برنامه های این کنسرسیوم اعلام کرد.
مدرس خیابانی گفت: حرکت در راستای توسعه فهرست سهامداران حقیقی و حقوقی مخابرات از طریق پذیره نویسی بخشی از سهام با حفظ اختیارات مدیریت از دیگر برنامه های این کنسرسیوم است .
گفتنی است ۵۰ درصد بعلاوه یک سهم شرکت مخابرات ایران روز پنجم مهرماه جاری از طریق بورس به کنسرسیوم توسعه اعتماد مبین فروخته شد.
۱۱۷/۱۵

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا