آغاز امور اجرایی اپراتور سوم قبل از پایان سال

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا تقی‌پور – وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات – در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره کاهش هزینه اینترنت اظهار کرد: هر سرویس و خدمتی یک قیمت تمام شده دارد. ما در وهله اول باید سعی کنیم آن بخش‌هایی در این قیمت تمام شده را که …

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، رضا تقی‌پور – وزیر ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات – در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره کاهش هزینه اینترنت اظهار کرد: هر سرویس و خدمتی یک قیمت تمام شده دارد. ما در وهله اول باید سعی کنیم آن بخش‌هایی در این قیمت تمام شده را که به هزینه‌های ارزی و هزینه‌هایی مربوط است که به صورت اجاره پرداخت می‌شوند پایین بیاوریم؛ در مرحله بعدی ایجاد رقابت و امکان ارایه این خدمات توسط اپراتورهای بیشتر، ‌کمک خواهد کرد که این خدمات ارزان‌تر به مردم ارائه شود.
تقی‌پور درباره مزایده اپراتور سوم تلفن همراه توضیح داد: قبلا هم در مراسم معارفه گفتم که امیدواریم با توجه به سابقه شش ماهه‌ای که برگزاری مزایده تا به حال دارد بتوانیم به زودی مسائل جانبی را حل کنیم. همچنین قول دادیم که این موضوع تا آخر سال انجام شود اما امیدواریم تا قبل از این وعده این بحث هم جمع و قرارداد نهایی شود و کارهای اجرایی آن را آغاز کنند.
او افزود: طبیعتا همکاران ما مجبورند که در تلفن همراه محل بی تی اس‌ها را جا به جا کنند که تا حدود زیادی مرتفع شده که امیدواریم با مقررات خاصی که همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی را بیش‌تر طلب می‌کند این نقل و انتقالات را به حداقل برسانیم که شاهد مشکلات اینچنینی نباشیم.
وی در پایان تصریح کرد: بعضا برخی دستگاه‌های اجرایی که محل را در اختیار ما قرار داده‌اند درخواست جا به جایی این محل را دارند به طوری که در شش ماه گذشته مجبور به تعویض محل ۵۲ سایت در شهر تهران شدیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا