مرکز «رسانه های دیجیتال» به معاونت تبدیل می شود

به  گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه  دیجیتال دکتر «سید محمد حسینی» اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته، توسعه و پیشرفت هنر دیجیتال در کشور است. وی افزود: باید توجه بیشتری به این بخش صورت گیرد و با استفاده از …

به  گزارش  سازمان خبری موبنا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه  دیجیتال دکتر «سید محمد حسینی» اظهار داشت: یکی از موضوعاتی که در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دستور کار قرار گرفته، توسعه و پیشرفت هنر دیجیتال در کشور است.
وی افزود: باید توجه بیشتری به این بخش صورت گیرد و با استفاده از نیروهای متخصص این جشنواره با شکوه و عظمت بیشتری برگزار شود.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه اظهار امیدواری کرد که با توجه به گستردگی فعالیت ها در عرصه رسانه های دیجیتال این بخش بتواند به یک بخش مجزا در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تبدیل شود.
 حسینی با اشاره به برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال در مصلی امام خمینی (ره) عنوان کرد: « برخی از روزهای پیش از برگزاری جشنواره رسانه های دیجیتال مسائلی را پیرامون عدم برگزاری این جشنواره در مصلی امام خمینی (ره) مطرح می کردند.
به گفته وی پیگیری های بسیاری از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری این جشنواره انجام شد و در آخر طبق برنامه ریزی های انجام شده مصلی آماده برگزاری سومین جشنواره رسانه های دیجیتال شد».
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خاطر نشان کرد: یکی از معضلاتی که در سال های گذشته در برگزاری جشنواره ها وجود داشته است عدم وجود محلی مناسب برای جشنواره ها در تهران بوده است. در این راستا تلاش های بسیاری انجام شده و امیدوارم در آینده نزدیک این معضل حل شود.
 حسینی در ادامه اظهار امیدواری کرد نمایشگاه ها و جشنواره هایی که در تقویم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی وجود دارد به موقع و در محل های از پیش تعیین شده برگزار شود.
۱۱۷/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا