معرفی گوشی DREAM اچ تی سی

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل اچ تی سی  158 گرمی در ابعاد۱/۱۷ در ۷/۵۵ در ۷/۱۱۷ میلیمتری ساخته شده  است.کامپیوتر جیبی  Dream  اچ تی سی  یکی دیگر از کامپیوترهای جیبی  پیشرفته با تجهیزاتی چون پردازنده Qualcomm 528 مگاهرتزی وسیستم عامل Android OS  است.دوربین عکاسی و فیلمبرداری این گوشی ۱۵/۳ مگاپکسلی است که …

 به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، این مدل اچ تی سی  158 گرمی در ابعاد۱/۱۷ در ۷/۵۵ در ۷/۱۱۷ میلیمتری ساخته شده  است.
کامپیوتر جیبی  Dream  اچ تی سی  یکی دیگر از کامپیوترهای جیبی  پیشرفته با تجهیزاتی چون پردازنده Qualcomm 528 مگاهرتزی وسیستم عامل Android OS  است.
دوربین عکاسی و فیلمبرداری این گوشی ۱۵/۳ مگاپکسلی است که به کاربر اجازه می دهد پس از گرفتن عکس دلخواه ، طبق سلیقه شان آن را ویرایش کند.
۱۹۲ مگابایت RAM ، ۲۵۶ مگابایت RAM و ارتقا آن توسط مموری کارت microSD TransFlash از ویژگی های این مدل اچ تی سی به شمار می آید.
پیام نگاری پیشرفته، سازمان دهنده ی کامل(organizer) ، صفحه نمایش لمسی از نوع TFT لمسی و فوکوس خودکار از دیگر امکانات تعبیه شده در این گوشی به شمار می آید.
گوشی Dream  اچ تی سی مجهز به یک حسگر شتاب دهنده داخلی ( کلید میانبر) است.مدل فوق به خاطر بافت و ساختار لاستیکی بدنه، بسیار خوش دست و سبک است و دارای صفحه کلید QWERTY است.
این مدل گوشی مجهز به Trackball است، ابزاری ورودی که به جای کلیدهای جهت نما قرار دارد، به شکل یک توپ کوچک است که فقط به نوک انگشت، حساس است و به وسیله آن به راحتی می توان صفحه نمایش را کنترل کرد.
حالت صفحه نمایش فقط در هنگام استفاده از صفحه کلید، تغییر می کند.گوشی Dream  اچ تی سی از شبکه های GSM 850/900/1800/1900 و HSDPA 2100 پشتیبانی می کند.
این گوشی قابلیت پخش فایل های صوتی با فایل های MP3, AAC, AAC+, WMA, MPEG4, WAV, MIDI, REAL ، AUDIOو OGG را داراست.
از امکانات دیگر مدل فوق می توان به  درگاه بلوتوث نسخه  دو  به همراه A2DP، پورت USB (نسخه دو)، هندزفری، شبکه بی سیم، پیش بینی متن T9، دکمه ویژه دوربین، سیستم نقشه یاب GPS، قابلیت تماس صوتی، پشتیبانی از زنگ های پلی فونیک ۴۰ کاناله، MP3 و WAV، بازی های قابل دانلود، و هشدار لرزشی آن اشاره کرد.باتری های این گوشی از نوع استاندارد یون لیتیوم و فاقد درگاه مادون قرمز است.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا