معرفی گوشی های پرفروش در اولین روز از هفته جاری

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.گوشی   XpressMusic5730 نوکیا که با قیمت ۲۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود به دلیل از افزایش تقاضا در لیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفت.صفحه نمایش TFT …

به گزارش خبرنگار سازمان خبری موبنا، امکانات و قیمت مناسب این مدل گوشی ها باعث شده تا اکثر  متقاضیان ترجیح به خرید آنها داشته باشند.
گوشی   XpressMusic5730 نوکیا که با قیمت ۲۸۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود به دلیل از افزایش تقاضا در لیست گوشی های خوش فروش این برند قرار گرفت.
صفحه نمایش TFT ، ارتقا حافظه داخلی توسط مموری کارت microSD TransFlash تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپسکلی از امکانات این گوشی موسیقایی نوکیا محسوب می شود.
۱۲۰۲ ، ۵۵۳۰ و ۵۸۰۰ نیز از دیگر مدل های این برند هستند که به دلیل استقبال مشتریان در لیشت گوشی های خوش فروش قرار گرفته است.
این سه مدل گوشی به ترتیب به بهای ۲۸ ، ۲۶۰ و ۳۱۰ هزار تومان در بازار عرضه می شود.
گوشی G900 سونی اریکسون با قیمت ۲۰۰ هزار تومان توانسته در صدر لیست گوشی های پرفروش این برند جای گیرد.
صفحه نمایش TFT لمسی ، حافظه داخلی ۱۶۰ مگابایتی و ارتقا آن توسط مموری کارت تا ۸ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی از مشخصات فنی این گوشی به شمار می آید.
گوشی های C905 ، C901 ، F305 و W508 از دیگر گوشی های خوش فروش این برند است که با قیمت ۳۴۰ ، ۲۲۰ ، ۱۲۰ ، ۲۰۰ هزار تومان در بازار به فروش می رسد.
گوشی F350 ال جی نیز با قیمت فروش ۱۷۰ هزار تومانی  مقام اول گوشی های پرفروش ال جی را به خود اختصاص دهد.
این گوشی تاشو که از امکاناتی همچون دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی و ارتقا حافظه اصلی بهره می برد مورد تقاضای اکثر بانوان ایرانی قرار گرفته است.
KE990  ، KF510 و KT610 از دیگر گوشی های پرفروش این برند است که با قیمت ۲۱۰ ، ۱۶۰ و ۱۹۰ هزار تومانی در بازار عرضه می شود.
۱۲۹/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا