وینافون سرویس های نسل سومی عرضه می کند

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، این شرکت شبکه اپراتوری نسل سومی را در ۱۲ اکتبر ( ۲۰ مهر) سال جاری راه اندازی می کند.شبکه یاد شده اولین شبکه ارایه دهنده سرویس های  نسل سومی تلفن همراه در ویتنام است.یکی از مدیران ارشد شرکت یاد شده گفت ، مراحل …

به گزارش گروه اخبار خارجی موبنا به نقل از ” سلولارنیوز” ، این شرکت شبکه اپراتوری نسل سومی را در ۱۲ اکتبر ( ۲۰ مهر) سال جاری راه اندازی می کند.
شبکه یاد شده اولین شبکه ارایه دهنده سرویس های  نسل سومی تلفن همراه در ویتنام است.
یکی از مدیران ارشد شرکت یاد شده گفت ، مراحل نصب هزاران ایستگاه گیرنده و فرستنده نسل سومی و همچنین برقراری ارتباط بین شبکه های نسل دومی کنونی و شبکه های نسل سومی ، مراحل نهایی را طی می کنند.
وینافون که فعالیتش را رسما از سال ۲۰۰۶ میلادی آغاز کرده است ،  یکی از سه شرکت مهم اپراتوری تلفن همراه در ویتنام است که تعداد کاربران آن نزدیک به ۱۳ میلیون نفر اعلام شده است.
درماه اوت ( مرداد – شهریور) سال جاری میلادی ، شرکت موتورولا اعلام کرد برنده قرارداد ارتقای  شبکه نسل سومی وینافون شده است.
این شبکه مناطق شمال ویتنام از جمله مناطق مهم شهر هانوی – پایتخت – را زیر پوشش سرویس دهی قرارمی دهد.
۳ شرکت دیگر اپراتوری تلفن همراه  ویتنام – Viettel, MobiFone و EVN Telecom-Hanoi Telecom – درحال آزمایش شبکه هایشان هستند و بزودی سرویس های جدید شان را به کاربران عرضه می کنند.
۱۳۱/۲۰

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا